Liian myöhään todellisuuteen herännyt?
Olen 30v. mies pohjoisesta. Ongelmani juontaa juurensa jo vuosien takaa. Ensinnäkin olen ollut reissutöissä koko ikäni, tulevan vaimonikin tapasin ollessa reissuhommissa. Olemme olleet jo vaimoni kannssa kohta kymmenen vuotta yhdessä joista vajaa kuusi naimisissa, meillä on kolme ihanaa lasta ja muutenkin asiat ollu näenäisesti hyvin, niin on luultu. Kaikki alkoi purkautua n.6 kk sittän kun vaimo huomasi olavan tosi väsynyt ja hakeutui hoitoon minunkin kannustamana. Vaimoni huomasi ensin, että hän ei voi nauttia lasten kanssa olosta ja nyt hän on todella masentunut ja on huomannut tunteiden hävinneen minuakin kohtaan. Hänellä on äärettömiä pelkoja siitä, että mitä jos ne tunteet ei enää palaa. Syitä tähän väsymiseen on ainakin minun jatkuvat poissaolot kotoa ja puhumattomuus josta minä olen kärsinyt aina ☹️. Me olemme eläneet kulissiliittoa jo pitkään ja me ei olla sitä huomattu, mutta olemmeko jo myhässä? Molemmilla on halu vielä yrittää pelastaa tämä liitto, mutta kun tuntuu siltä, että jaksaako vaimoni enää nuiden pelkojen kanssa kohta enää yrittää ois vain niin helppo luovuttaa. Minä olen jo alkanut korjaamaan tilannetta mahdolisuuksien mukaan, olen järjestänyt lomaa töistä ja ruvennut hakemaan paikkakunalta töitä. Ja olen pystynyt puhumaan asiasta. Minä rakastan häntä todella paljon ja en tiedä miten tulen kestämään jos joudumme eroamaan😭.