Lasten isä muuttuu aina ilkeäksi kun itse olen heikoilla

Lasten isä muuttuu aina ilkeäksi kun itse olen heikoilla

Käyttäjä wepezi aloittanut aikaan 20.11.2013 klo 10:27 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä wepezi kirjoittanut 20.11.2013 klo 10:27

Hei.
Sattuuko kenelläkään muilla olevan samoja kokemuksia?
Joka ikinen kerta kuin minä olen joko henkisesti loppu tai fyysisesti kipeä lasten isä muuttuu minua kohtaa ilkeäksi ja ylimieliseksi, myös käytös lapsia kohtaa muuttuu vihamieliseksi. Halusin kirjoittaa tänne koska olen juuri toipumassa angiinasta ja kurkkupaiseesta, en ole kahteen päivään syönyt mitään ja kuume on komeillut 39tuntumassa. Lasten isä on ollut hoitamassa lapsia hyvin vastahakoisesti, kiroillut paljon lasten kuullen, eilen huusi vanhemmalle tyttärelle että jos hän ei laita tiskejä niin isi ei tee ruokaa ollenkaan.
Tuntuu todella pahalta kuunnella kovin kipeänä tämmöistä, myös minulle lasten isä korotti ääntä.
Suurentelenko vai onko tää normaalia?
Koitin ottaa asiaa puheeksi miehen kanssa joka muuttui samantien vihamieliseksi (hänestä ei saa sanoa ikinä mitään negatiivista) ja väitti että on ollut kiva ja kiltti.
Eli olenko minä se hullu tässä, en tiedä 😯🗯️

Käyttäjä konttri kirjoittanut 20.11.2013 klo 14:49

Kuulostaa todella kurjalta ☹️

Itsellä tuli ensimmäisenä mieleen että eihän mies vain tietyllä tavalla pelkää vastuuta? Jos hän ei koe olevansa ihan täysin tilanteen päällä, ei ole täysin varma miten asiat kuuluu hoitaa jne. niin sitä helposti sortuu näyttämään epävarmuuden sijaan vihaa. Enkä nyt tarkoita että se olisi oikein..

Miehen kanssa täytyisi päästä tuosta puhumaan, ainakin kertoa se että ei ole kiva kuunnella kun hän huutaa ja kiroaa perheelleen. Jaksamista sinulle 🙂🌻

Käyttäjä anu06 kirjoittanut 29.11.2013 klo 11:04

Vähän samaa mieltä olen kuin edellinen. Jos sinä olet sairas tai väsynyt, ei varmaan arki rullaa samalla tavalla kuin normaalisti. Mulla on vähän samoja kokemuksia. Ei kannata sanoa ääneen olevansa väsynyt, siihen mies vaan kommentoi, että itsehän olet tätä halunnut (monta lasta). Ja jos olen sairaana, mies ei osaa/tajua tehdä mitään ilman että sanon neuvoja.