En koskaan uskonut olevani tässä tilanteessa. 😭
Minulla on rakastava avomies ja 3 ihanaa lasta.
Miehelläni on ollut nettisuhteita ja niistä kehkeytyneitä puhelinsuhteita. Jos niitä nyt noin voi sanoa, mutta kuitenkin.
Jokin aika sitten puhuttiin asioista koska hän ”jäi kiinni” minulle sillä olin tekeytynyt netissä joksikin muuksi kuin olin ja näinn ollen viestittelin hänen kanssaan. Hänen viestinsä olivat tunteiden ylistyksia ja seksiä tihkuvia ja seksiä haluavia viestejä. Suunniteltiin tapaamisia joihin hän ei koskaan mennyt. Tämä oli todella rankkaa aikaa, jolloin erään riidän päätteeksi kerroin hänelle olevani tämä kyseinen henkilö. Se oli hänelle shokki. Puhuimme asioista ja hän sanoi ettei koskaan pettäisi ja ei ole koskaan halunnut loukata. Että se on hänelle vain hupia ja ajanvietettä. Kerroin sen loukkaavan ja satuttavan todella paljon ja sanoin että luottamus on mennyt ja vaikea saada takaisin.
Nyt näin hänen olevan eräällä nettisaitilla jälleen ja pian viestejä taas tuli ja meni. Naiset laittavat kuvia sähköpostiin jne. Ja seksiä ilmassa jälleen.
Hän sanoi kun kysyi että ja se ja se laittoi viestejä.. Mutta minä en jaksa enää..
Eilen sanoin että minusta tuntuu todella pahalle ja lasken sen pettämiseksi ja minä en hyväksy petämistä.
Tiedän myös sen että hän rakastaa minua ja minä rakastan häntä. Mutta!!!
Seksi elämämme latistuu latistumista kun hän ”harrastaa tätä harrastustaan”.
En tiedä pitäisikö lähteä vai jäädä..
Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta tms.
Mutta kiitos kun luit loppuun !
😭😟