läheisyys ja sen puute & Seksi
tyttöystäväni on edellisessä suhteessa ollut kokoajan niin erillään, alistettu ja yksin jätetty, ettei ymmärrä sitä miten tärkeää on läheisyys/kosketus/halaus/seksi. Kämpillä päivät menee siinä että molemmat on AINA työpäivän päätyttyä iltaan asti tietokoneilla, eri huoneissa, touhuamassa omia asioitaan. Ja kun tulen hakemaan huomiota ja halaamaan takaapäin niin tyttöystävä suuttuu ja työntää poispäin… Jos ei työnnä pois, niin se on kirjaimellisesti eleettömänä ja liikkumattomana, kunnes lopetan halaamisen.
Seksissä on sama eleettömyys/haluttomuus ja vain kerran kuussa. Haluan seksiä mutta en eleetöntä seksiä, enkä voi pakottaa häntä yhtäkkiä pitämään seksistä, en ole nähnyt hänen ”tulevan” koko suhteen aikana, haluaisin… Mutta hänestä ajatus siitä että ”puoliso tykkää katsella oman rakkaan mielihyvää” on hänelle sananmukaisesti vastenmielistä ja ällöttävää. Olen kysellyt sängyssä mielipiteitä ja apua häneltä suoraan tyydyttämisen suhteen, että miten minä voin auttaa häntä tulemaan, hän ei kuulemma pysty tulemaan ollenkaan jos puoliso katselee/tietää, mutta yksin, salassa masturboiminen häneltä onnistuu.
Seksiä ei olisi ollenkaan jos tyttöystäväni saisi päättää täysin asiasta, koska kaikenlainen seksuaalisuus on oikeasti vierasta sille ja hän ei tykkää ollenkaan seksistä.
Hän on sanonut että hän voi antaa minulle jos haluan, mutta minua ahdistaa eleetön ja tunteeton ”panopuu” seksi… EI SE OLE SEKSIÄ!! Ja hän on aiheuttanut minulle täysimittaisen itseluottamuksen katoamisen seksin suhteen, tuntuu etten kykene mihinkään, ja etten ole kelvollinen mihinkään. Siltä tuntuu vaikka hän sanoisi muuta. Olen 26v. Ja ensimmäistä kertaa elämässäni koin asian myötä myös erektiohäiriön sängyssä ja seksi alkaa pelottamaan minua todenteolla! (tuntuu että olen mitätön, arvoton ja ruma hänelle)
Olen puhunut tyttöystävälleni, että haluaisin että olisimme enemmän yhdessä, mutta hänen mielestä me ollaan aina yhdessä, hänelle erillään olo, tietokoneita räplääminen eri huoneissa, on yhdessäoloa.
Oikeastaan toivoisin että tyttöystäväni tulisi joskus halaamaan minua eikä aina toisinpäin ja että riitelyiden jälkeen minä en aina olisi se joka ensimmäisenä pyytämässä anteeksi…
Minulla ei ole lohduttajaakaan, koska jos ilmaisen suruani jostain asiasta, niin hän on tähän asti jokaisella kerralla masentunut/loukkaantunut siitä itse ja joudunkin itse lohduttamaan sitä ja jälleen patoamaan oman suruni.Olen tähän asti tuonut ahdistukseni esiin typerästi syyttäen tyttöystävääni kylmyydestä/etäisyydestä ja haluttomuudesta. Haluan elää yhdessä rakkaani kanssa, en ikinä pettää, enkä jättää… Haluan saada tämän solmun vain auki. Meillä oli yli puolivuotta taaksepäin täydellistä ja ihanaa. Meillä on yhteiset haaveet ja tavoitteet elämässä… Mutta näin ei voi jatkua!
Miten minä voin parhaiten muuttua ja auttaa tätä tilannetta?