Läheisyyden puute

Läheisyyden puute

Käyttäjä tyttoja2 aloittanut aikaan 22.11.2021 klo 15:43 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä tyttoja2 kirjoittanut 22.11.2021 klo 15:43

Olemme olleet mieheni kanssa reilut 20v yhdessä. Viime aikona mieheni on alkanut epäilemään rakkauttaan minua kohtaan eikä ole varma haluaako jatkaa liittoamme. Hän kaipaa enemmän läheisyyttä ja yhdessä tekemistä. Ne on jäänyt valitettavan vähiin näinä ruuhkavuosia. Kaipaan niitä itsekin enemmän. Itse olen enemmän kuin valmis yrittää pelastamaan suhteemme ja löytämään kadotetun läheisyyden. Mieheni on miettinyt pitkään haluaako hän panostamaan suhteeseemme. Olen aivan rikki tilanteesta enkä tiedä muten tästä edetä. Rakastan miestäni todella paljon enkä halya menettää häntä.

 

Käyttäjä VillaNuttu kirjoittanut 23.11.2021 klo 10:10

Hei!

Minusta kuulostaa kuitenkin ihanalle, että miehesi kaipaa läheisyyttä, se on hänelle tärkeää ja hän osaa siitä vielä sanoa. Ja jos sinullakin on tosiaan aito halu korjata asia, niin uskon todella että voitte selvitä tästä. Tämähän voi olla joku pysäyttävä hetkellinen kriisi, jonka ääreen kannaattaa nyt oikeasti pysähtyä ja miettiä mitä te molemmat kaipaatte.