Kirjoitan vähän toisenlaisen näkökulman. Olen eronnut syksyllä, kun minulla oli vahva tunne ettei mieheni ole rakastanut minua enää moneen moneen vuoteen. Hän sanoi minulle aina, että "niin minäkin", kun itse sanoin, että "rakastan sinua". Moneen vuoteen hän ei sanonut sitä itse, en muista edes koska olisi itse niin minulle sanonut. Meillä oli kaikki ns. hyvin. Tosin elämä oli tuonut paljon tuskaa lapsettomuuden muodossa ja muutakin surua, johon itse emme voineet vaikuttaa. Meillä kuitenkin on nyt lapsi ja kaikki sillä tavoin hyvin. Syksyllä sitten päätin, että ehdotan, josko eroaisimme, kun on tuntunut niin pitkään jäätävän kylmälle suhde ja tuntuu ettei minua pidetä naisena suhteessa laisinkaan. Entinen mieheni ei pistänyt kertaakaan vastaan, ei pyytänyt jäämään, ei vastustanut. Antoi lähteä mitään sanomatta. Ei ole minun ja lapseni perään surrut. On sanonut, että itse ei olisi eroa ehdottanut, mutta näin on ehdottomasti parempi. Minulla on järjetön ikävä perhettäni ja miehen kanssa vietettyjä hyviä hetkiä, mieheni käyttää hyväksi ikävääni ottamalla "rusinat pullasta" käydessään jos satun olemaan heikolla tuulella... Mieheni nauttii sinkkuna olemisesta ja hänellä onkin uusia seksikumppaneita. Rahallisia huolia hänellä ei ole korkean palkan vuoksi toisin kuin minulla.
Mikä on pointtini sinulle... Se, että hyvä rakas ihminen arvosta itseäsi ja lähde tuollaisen ihmisen vaikutuksen alta ja ota rohkeasti mittaa elämästä! Me kyllä pärjäämme! Sinun ei pidä eikä tarvitse kärsiä fyysistä väkivaltaa missään nimessä, henkinen väkivalta on myös täysin kiellettyä. Ja se, mikä meitä mielestäni yhteen sitoo on tunnekylmyys, jossa olemme joutuneet elämään. Se ei ole oikein. Ansaitsemme rakkautta, lämpöä ja hellyyttä! Ihan niin kuin jokainen ihminen tässä elämässä.
Toivottavasti linkittäminen on sallittua, en ihan muista sääntöjä 😳
Tämä biisi on niin hyvä ja olen sitä kuunnellut voimaantuakseni: http://www.youtube.com/watch?v=8Uaqkpdc9M4
(Jukka Poika, Ikirouta)
🙂🌻 Sinua Ajattelen!