Kun seksi ei ole enään se päällimmäinen asia avioliitossa.
Eli olen 24v 3 lapsen äiti, lapset ovat minun ja mieheni yhteiset, ollaan seurusteltu kohta 7v ja naimisiin mentiin reilu 2v sitten. Jotenkin nyt on kolmannen lapsen syntymän jälkeen ollut semmoista ettei ole tehnyt mieli seksiä enään niin useasti kuin joskus ennen. Olen päivät kotona lapsien kanssa ja mies on töissä, kotona tulee sitten tehtyä kotiaskareita ja hoideltua lapsia, illalla sitten olen väsynyt. Kesällä jouduin käymään perheneuvolassa ammattilaisen puheilla kun parisuhteessa oli ongelmia joita löytyy kyllä vieläkin, välillä tunteeni on kuolleet miestä kohtaan. Perheneuvolassa sitten todettiin täyttämieni lomakkeiden perusteella mulla olevan vaikea ahdistuneisuus/masennus.
Rahalliset vaikeudet, stressi, velat, parisuhdeongelmat on myös laimentanut halujani ja myöskin se että mieheni haluaisi seksiä joka päivä, riitelemme siitäkin jo. Eilen sitten mies tokaisi meidän pienen riidan aikana että jos hän ei saa minulta seksiä niin hän hakee sitä jostain muualta. Mielestäni avioliitossa ei pitäisi toimia noin ja seksiä minun pitäisi antaa aina silloin kun hän itse sitä haluaa, kerroin ettei nainen ole mikään kone.
Mutta nyt sitten en saa mielestäni tuota hänen tokaisuaan, mielessä pyörii vain että onko avioero se kaikkein parempi vaihtoehto kuin se että odotan ja pelkään koska mies todellakin menee ja pettää..