Kun puoliso ei myönnä pettäneensä

Kun puoliso ei myönnä pettäneensä

Käyttäjä Kohti vapautta aloittanut aikaan 10.10.2012 klo 17:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Kohti vapautta kirjoittanut 10.10.2012 klo 17:56

Olen ollut naimisissa reilut 10 vuotta. Noin 2 vuotta sitten sain nimettömän puhelinsoiton mieheni pettämisistä. Se unohdettiin, kun mies kielsi pettäneensä eikä soittaja esitellyt itseään eikä antanut tarkempia tietoja. Puoli vuotta myöhemmin löysin hänen tietokoneeltaan kuvan alastomasta naisesta sekä viestittelyjä kavereidensa kanssa, jotka sisälsivät kerskailua muista naisista, kyselyitä miten facebookin kautta voi löytää naisseuraa jne. Tässä yhteydessä palautui mieleeni taas vuosien takainen klamydia, joka todettiin tyttäreni syntymän jälkeen. Tiesin, että itse en sitä ollut mistään voinut saada, mutta hyväksyin hänen vakuuttelunsa siitä, ettei hänkään ollut pettänyt.

Enää en voi luottaa häneen. Hän puolestaan ei myönnä mitään. Viestittelyt olivat vain fantasioita, valokuva kaverin ottama jne.

En voi antaa anteeksikaan, kun en tiedä mitä pitäisi antaa anteeksi. Asumme töiden takia eri paikkakunnilla.

Mikä miestäni vaivaa? Mikä on totuus? Mitä minä voin tässä tilanteessa enää tehdä, kun oma hyvinvointi on vaakalaudalla?