Kun pettäminen jatkuu

Kun pettäminen jatkuu

Käyttäjä Surullinen aloittanut aikaan 19.02.2017 klo 18:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Surullinen kirjoittanut 19.02.2017 klo 18:10

Olen ollut mieheni kanssa 8 vuotta yhdessä. Muutimme ulkomaille miehen työn perässä. Parisuhde oli kukoistava. Nyt viimeiset kaksi vuotta mieheni on pettänyt minua 2 kertaa. Tuntuu että elämässäni ei ole enää mitään mihin turvautua. Hän vannoo että tunteita tätä toista naista kohtaan ei ole, mutta ei pysty myöskään lopettamaan yhteydenpitoa.
Kaikista pahinta tässä on se että olen täysin riippuvainen taloudellisesti hänestä. Minulla ei ole mitään paikkaa minne mennä. Tunnen olevani yksin. Jos eroan pelottaa että minä en koskaan enää tule onnelliseksi tai löydä ketään. Kuka minut haluaisi. Olen 34-vuotias, opiskelen edelleen ja teen vain osa-aika töitä. Jos muutan Suomeen takaisin olen työtön siellä.
Sitten vielä se että haluaisin kovasti lapsen. Tässä tilanteessa näyttää siltä että sitä en tule koskaan saamaan, enkä mieheni kanssa sitä haluakaan enää. Pelottaa että aikani on jo ohi jos eroan. Kuka tällaisen haluaa? En kelpaa enää mihinkään. Ahdistaa. Onko kukaan selvinnyt tämmöisestä? Miten teen päätöksen?

Käyttäjä Isabella0 kirjoittanut 16.03.2017 klo 19:00

Lyhyesti ja ytimekkäästi kerää rahat ja palaa suomeen. Voisiko esim vanhempasi tukea sinua tilanteessasi? Ymmärrän että pelottaa mutta mieti haluatko olla se "toinen nainen"?
Jos miehesi ei lakkaa yhteydenpitoaan tähän naiseen?
Olet vielä nuori ja elämä on kokonaan vielä edessäsi, miksi jäödä huonoon suhteeseen. Tuntuu että miehesi on luovuttanut teidän suhteen.
Muuta, on vastaukseni.