Kun on tullut petetyksi
Hei kanssaihmiset.
Toivon että tänne avautuminen auttaa minua selviämään juuri niskaan rysähtäneestä tilanteesta. Avopuolisoni petti minua viime yönä työkaverin kanssa pikkujoulujen huipennuksena. Tuli vasta aamulla kotiin, mistä jo osasin pelätä tätä. Sanoi että meidän juttu on nyt ohi, ja paljasti pettäneensä.
Olemme olleet yhdessä reilut viisi vuotta. Hirveän hyvin meillä ei viime aikoina ole mennyt, yhteys on pätkinyt, syömme molemmat masennuslääkkeitä, työttömyys on kiusannut, mutta… ei tässä näin pitänyt käydä. Ei ole ollut ilmiriitoja. Äh, en tiedä mikä on olleellista kertoa näin tuoreeltaan. 😑❓ Minä kuitenkin luotin ja toivoin että suhteemme on perusteiltaan kunnossa ja rakkauden liekki voimistuisi vielä kunhan arkiset asiat saadaan kuntoon. Odotin jopa vielä kosintaa! 😞😭
Nyt sitten joku heitukka (joka itsekin seurustelee kuulemma) on pari viikkoa flirttaillut miehelleni töissä. Tämän on kuulemma tuntunut hyvältä, koska me ollaan vaan riidelty (?). Ymmärrän että tuollainen huomio on hivellyt. Me ei kuitenkaan olla riidelty, mies mieltää turhan herkästi niin.
Tässä yhtenä aamuna mies ei tullutkaan yövuorosta aamulla kotiin kuten tavallisesti. Tiedustelin perään, ja hän vain ilmoitti olevansa työkaverin luona aamukahvilla. Ei halunnut kertoa sen enempää, ei että kuka on kyseessä. Siinä vaiheessa jo tuntui pahalta. Sitten mies kertoi että kyseessä on joku nainen töistä, eikä siinä sen kummempaa – ei halunnut kertoa minulle koska suuttuisin! Se oli tekosyy. En suuttunut. Loukkaannuin kyllä, salailusta ja syytöksestä. ☹️
Eilen paha oloni kumuloitui niin, että kysyin tarviiko minun pelätä että mieheni olisi uskoton. Mies vastasi vakuuttaen, ettei voisi tehdä minulle sellaista.😭 Sitten hän kertoi tästä naisen flirttailusta. Sanoi ettei ole pettänyt minua. Kuitenkin suudellut. Ja seksikin houkuttaa, kun toinen oikein tyrkyttää itseään. 😮 Itsekin seurusteleva nainen! Hänelle mieheni oli kertonut että seurustelee, on rakastanut minua viisi vuotta eikä se ole muuttunut miksikään. Sitten kuitenkin minulle sanoi olevansa ihan sekaisin tilanteesta eikä tiedä mitä haluaa. Sanoin että hänen täytyy selvittää asia itselleen, ja pitää itsensä erossa siitä naisesta.
Ja sitten: on juuri hänen työpaikkansa pikkujoulut. Mies lähtee, sanoo ettei tunne yhtään mitään. Sanon etten aio kysellä illan kuluessa perään. Mies sanoo ilmoittavansa missä mennään.
Ei kuulu mitään, ei miestä näy kotiinkaan.😭 Tunnen jo sydämeni särkyvän ja aavistan.😯🗯️ Sitten kun mies lopulta tuli kotiin, ei pyytele anteeksi, ei itke, sanoi vain että meidän juttu on nyt ohi. Hän on pettänyt.😭
MITÄ MINÄ TEEN!?? Itken silmät päästäni, raivoan mielessäni, yritän käsittää tapahtuneen.
Olen järkeilevä ihminen. En osaa päättää mihin ryhdyn. Vaadin jo saada tavata sen naisen ja kysyä mitä hän oikein haluaa. Onko siinä järkeä? Haluan näyttää mitä hän on saanut aikaan.
Kenelle minä kerron tästä ensimmäiseksi ja miten?? Minulla ei ole sellaista ystävää tai tuttua jonka reaktioon voisin luottaa, että se on järkevä ja tukisi minua. Pelkään, että saan kuulla kuinka olen ollut sokea, että muut ovat nähneet ettei tuo mies ole minulle oikea, ja he ovat nähneet tämän ennalta. En kestä sellaista! 😭
Te, jotka olette kokeneet vastaavaa: miten minun kannattaisi edetä? En haluaisi muuttua sekopäiseksi. Jos yritän kovettaa sydämeni, onko siitä vain haittaa? Annanko raivon tulla jos se on tullakseen? Miten kohtelen petturia? En kai olisi voinut estää tätä tapahtumasta? Mitä minä teen nyt, ensimmäiseksi?