Kuka onkaan se oikea?
Reilu puolivuotta parisuhdekriisiä takana ja monenmoiset tunteet ja ajatukset myllertää päässä. Olen lueskellu paljon teidän tukinettiläisten juttuja ja itsekin kokeneena sen järkytyksen kun tuttu ja turvallinen ihminen onkin tehnyt jotain joka on vetänyt maton totaalisesti jalkojen alta ja maailman ylösalaisin… ja silti rakkautta ja toivoa yhteisestä tulevaisuudesta riittää.
Tunteet on tosi ristiriitaiset ja kovasti mietityttää mistä voi oikeasti tietää että toinen on itselle ns. ”se oikea”. Sen verran pessimisti kuitenkin olen etten usko siihen että maailmassa on olemassa vaan se yksi oikea. Uskon että onnellinen parisuhde on rakennettavissa ja rakkauskin tiettyyn pisteeseen asti tahdon asia. En myöskään usko että sellaista ihmistä löytyykään jota voisi pitää täydellisenä, sitähän ei kukaan ole. Vai eikö sitä vain osaa tyytyä mihinkään? Semmoista piirrettä olen valitettavasti itsessäni havainnut…
Mieheni on viime keväistä ”draamaa” lukuunottamatta jaksanut koko 7vuoden suhteen ajan olla huomaavainen; aukoo ovia, kuskaa joka paikkaan mihin kellonaikaan vain jos tarvii, hieroo harteita joka työpäivän jälkeen, tekee kynttiläillallisia, lahjoo koruilla, matkoilla yms. Hellyyttä riittää, jatkuvia haleja, suukkoja ja haluaa aina ottaa sängyssä kainaloon, kehuu jatkuvasti… Meillä on aina hauskaa yhdessä, ainut kiinus siihen on ettei mies jaksa paljon tekemistä meille suunnitella, haluaa että minä järjestän kaiken tai viettää illat sohvalla.
Mutta sepä siitä. Kiinnostaisi siis tietää mistä te olette tienneet olevanne ns. oikean ihmisen kanssa? Tuleeko silti joskus tunne ettei jaksaisikaan sitä rakasta ihmistä tai että toinen on ihan idiootti? Tai vaihteleeko tunteet? Toivottavasti kovin moni ei vastaa että sen vain tietää ja tuntee… Itselläni ei näin ole. Tunteet heittää laidasta laitaan, toisena hetkenä ei tahtoisi jäädä töihin kun kaipaan miestä niin kovasti ja tulee uusi rakastumisen tunne. Seuraavaksi taas listaanki miehen huonoja puolia ja mietin että eikö parempaaki löytyis… Ei riitä ymmärrystä enää omille ajatuksille. Päätöksen tekeminen suhteen jatkosta ei onnistu niin kauan kun toisena hetkenä luopuminen ja elämä ilman toista tuntuu mahdottomalta ja toisena pelko havahtua vanhempana siihen että on totaalisen väärän ihmisen kanssa varjostaa… 😯🗯️