Kuinka monta kertaa pitää tehä sama virhe, et oppis..
Ollu täs vaikeas suhtees n 5v, on-off.. Välil nii ihanaa, sitten taas yhtä paskaa. 2 viikkoa sitten päätin (taas) panna lopun tälle eestaas-paskalle. Paskalt alkanu tuntua. Ahistaa jo toisen ääni puhelimessa, saatikka olla sams tilassa. Kummallakin omat ongelmamme elämässä. itel hiukan lievempiä, ja siksi aina menny toisen elämä etusijalla. Sitä kaipaa hellyyttä, toisen läsnäoloa, hyväksyntää, rakkautta. Mut alkanu mennä tas niinpäin,et mä oon se ainut antava osapuoli. Tiedän, lähde pois, jätä se jne.. Vaan ei se oo niin yksinkertaista. Tunteileen ei voi mitään. Olen aina ollut empaatinen, hellä ja huomioonottavainen. Mut nyt (taas) tullu eteen tilanteita,ettei tunnu jaksavan tällaista kauan.
Eikä tilannetta auta,se et omat lapset eivät ole ikinä tätä kaveria hyväksyneet. Tuomitsivat jo ennenkuin edes tunsivat kunnolla. Siitäkin saa kuulla, mitä sä sen kans oot jne…
olen yrittäny selittää, et mul oikeus valita ystäväni,en ole heidänkään ystäviään kieltäny. (lapset siis jo aikuisia)
Haluaisin muuttaa , pieni paikka, kaikki tietävät toistensa asiat , liiankin hyvin. Voimia siihen ei löydy, kun muutenkin jo loppu kaiken muun takia