Tervehdys!! Enpä tiedä mitä sanoa mutta sanotaan näin että 99% menee nappiin minun tarinan kanssa.
Jopa sinun ajatukset monessakin muodossa. Olet tuoreessa vaiheessa,itsellä aikaa erilleen muutosta on kulunut 3½ kuukautta. Taistelen edelleen perheeni eteen. Tein aisat juuri kuten sinäkin,muutuin ja näytin sen.
Se vaan että siihen ei todellakaan uskota vaikka näytät sen. Tiedän kokemuksesta.
Nuo kaikki tunteet olen tuntenut,sen verran lohdutan että ne siitä todella helpottavat jonkin ajan kuluttua.
Samalla helpottaa vaimollasikin ja voitte olla väleissä ilman riitaa ja syyttelyä. Silloin vasta on mahdollista paluu yhteen,ei ennen. Vaimosi pitää olla myös sinut oman itsensä kanssa ennen kun hän kykenee tekemään mitään.
Nyt jos painat päälle ja panikoit,haluat puhua ja selvittää asioita jne teet hallaa itsellesi!!!!
ÄLÄ toista minun virheitäni,anna tilaa. Se ei tarkoita että ette olisi yhteydessä,voitte puhua jne mutta unohda puheet teidän suhteesta ja hänen tekemisistään.
Lopetin itse tämän ja "tulokset" alkoivat näkyä kahdessa viikossa. Vaimoni oli paljon paremmalla tuulella. Kertoi itse menemisistään ja oli ystävällinen.
Silloin kun tämä tapahtuu älä luule että olet kuivilla!! Sinuin on jatkettava vaan samaa rataa silti. Helposti sortuu taas tenttimään ja puhumaan liikaa.
Valitettavasti pitää sanoa että pallo on nyt vaimollasi,et voi oikeastaan mitään tehdä muuta kuin näyttää vaimollesi että olet todella muuttunut. Ettei se ollut vain teatteria siksi ettei vaimosi lähtisi....
Oletko todella muuttunut?? SE vaatii aikaa,kukaan ei muutu hetkessä. Selvästi jokin oli pielessä vanhassa suhteessanne koska vaimosi halusi siitä pois.
Ette voi palata vanhaan missään muodossa. Voin sanoa että itsensä muuttaminen on rankaa työtä.
Aloitin työn 4½ kk sitten ja jatkan sitä edelleen,helposti se vaan lipsuu. Se on oikeasti vaikeaa ja tuossa kunnossa et siihen aidosti pysty.
Sinun pitää olla kunnossa henkisesti ennen kuin siihen pystyt.
Kysy itseltäsi oletko valmis todella muuttumaan OMAN itsesesi takia vai vain siksi että saat vaimosi takaisin?
Jos on jälkimmäinen niin se ei kauas kanna....
Tiedän että on tylyä tekstiä ja ei ole todellakaan tarkoitus mitenkään masentaa!
Sinun on vaan oltava realistinen myös,vaimosi on tehnyt ison liikkeen,sen perumiseen tarvitaan muutakin kuin lupaus muuttua.
Hänkään ei kerää uutta luottamusta hetkessä. Turha odottaa että tapahtuu nopeasti jotain.
Jos asiat ovat vaivanneet kenties vuosia niiden pois sulkeminen vaimosi ajatuksista kestää,valitettavasti. Loppujen lopuksi ½ vuottakin on lyhyt aika.
ÄLÄ höntyile nyt vaan tutki itseäsi.
Muuten tarinasi on kuin omani,tosin oltiin yhdessä 15 vuotta.....
Tein jopa testamentit ja viimeiset kirjeet valmiiksi. Istuin haulikon piippu suussa jne...Mutta tässä ollaan ja niin olet sinäkin!!!!! Muista se!!
Lohdutukseksi sanon että välit vaimoon ovat lämpimät nyt kun on kulunut se 4½ kuukautta,älä odota liian nopeasti mitään.
Vaikeaa,mahdotonta ja tuskaista olla laittamatta viestiä,olla puhumatta asioista,olla soittamatta mutta et oikeasti voi tehdä juuri nyt mitään.
Todennäköisesti vaimosi ahdistuu lisää jokaisesta näytöstäsi että olet muuttunut,jokaisesta yrityksestä puhua jne...
Lopuksi sanoisin vielä että unohda nuo puheet että vaimosi ei sinua ole koskaan rakastanut.. Hänellä myllertää samoin kuin sinulla. Hän ei tarkoita niitä oikeasti!! Olen kuullut samoja ja pahoja asioita vaimoltani.
Ota iisisti,älä loukkaannu,ne on sanoja jotka eivät tarkoita sitä. Vaimoni on jo jälkeen omalla tavallaan katunut mitä on sanonut. =)
Sitten hyvä sääntö!! ÄLÄ provosoidu jos sinua provosoidaan!!
Älä lähde riitaan mukaan,se antaa vaimollesi lisää voimaa toteuttaa asiat. Se antaa vaimollesi syyn että teki oikein että lähti ja antaa syyn siihen että et oikeasti ole muuttunut.
Olen sinua tuon 3 kk edellä joten tiedän mistä puhun. Et ole vielä menettänyt mitään mutta sinun on myös päätettävä oletko varma enää että haluat jatkaa,palaako luottamus sinun taholta vai jäätkö pelkoon koska taas...
Voimia ja kirjoitellaan!! Autan jos voin ja toivottavasti oli jotain apua.