Tervehdys K83,
et ole ainoa laatuasi, itse ainakin tunnustaudun kuuluvani samaan kastiin. Itse aloin seurustelemaan nykyisen kihlattuni kanssa vasta ollessani 24-vuotias, ja sitä ennen pisin "suhteeni" kesti kokonaiset 3 kuukautta... 😉 Koin myös nuorempana jotakin ihme pelkoa miehiä kohtaan siinä mielessä, etten halunnut tai uskaltanut tutustua kehenkään kunnolla, vaan pidin kaiken melko pinnallisena. Pysyttelin visusti neitsyenäkin täysi-ikäiseksi asti, ja senkin jälkeen oli yli vuoden tauko siinäkin touhussa. Parikymppisenä kuvioihin tulivat salamasuhteet, yhden illan jutut ja kaikki ihmeelliset säätämiset missä ei päästy eteen eikä taaksepäin 🙄 Yhden illan suhteet totesin kuitenkin niin kuluttaviksi henkisesti, että päätin lopettaa ne kokonaan. Tyydyin elämään yksinäni ja humps 😮, elämääni astuikin kulman takaa tämä nykyiseni, jonka kanssa on jo monet suot tallattu.
En siis pidä itse lainkaan outona Sinun laistasi ihmistä, vaan tunnen jopa sielunsympatiaa. Älä siis itsekääm juutu miettimään seurustelemattomuuttasi, vaan pidä vain pääsi sen suhteen ettei seurustella kannata vain seurustelemisen takia: itse odotin miestä, josta todella kiinnostuin ja joka itse tiesi mitä halusi. En tiedä onko aivan järkevää tietenkään sitoutua heti ensimmäiseen varsinaiseen seurustelukumppaniin, mutta itselläni se ainakin tuntui oikealta ja kyllä niitä muita miehiä tuli jo nähtyä aivan tarpeeksi! Vaikka välillä tuntisitkin olevasi jokin outo lintu seurustelevien keskuudessa, niin kulje pää pystyssä ja silmät auki, seurustelemattomuus ei merkitse muuta kuin sitä, ettet vain ole vielä törmännyt sellaiseen tyyppiin, johon kannattaisi panostaa. Mitä sitä turhia haaskaamaan aikaansa ihmisiin, jotka eivät jaksa kiinnostaa tarpeeksi: nuoruuden innolla vain elämää kohti, häntä pystyssä ja pilkettä silmäkulmassa. Joku viisas on joskus sanonut jotakin sinne päin, että jos juoksee rakkauden perässä, se lähtee juoksemaan karkuun, mutta lähdepä itse juoksemaan pakoon rakkautta, niin voit olla varma että se etsii sinut käsiinsä 😉Sinun Tärkeä Ihmisesi saattaa löytää tiensä elämääsi vaikka jo huomenna 🙂👍
Mukavaa kevättä!