Kiitos volvomies!

Kiitos volvomies!

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 17.01.2011 klo 23:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä pala lasia kirjoittanut 17.01.2011 klo 23:21

Hei!
Haluan kiittää sinua, kun olet ollut tukena. Tiedän olleeni aikamoinen rasite ruikutusteni kanssa. Viime raiskaus muutti mua pahasti. Tämä oli myös paha hetki menettää tukihenkilö. Aina mut on hylätty. Nyt haluan jättää nämä sivut taakseni ennenkuin mut hylätään.

En ole katkera enkä vihainen vaan surullisen haikea. Olen nyt liittynyt siniseen. Ei sitä tiedä, vaikka kirjoittaisin jo huomenna tänne. Olen parhaillani semmoinen tuuliviiri, jonka pitäisi löytää jo oikea suunta.

Kaikkea hyvää sulle volvomies!

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 18.01.2011 klo 14:33

Heippa
Kaunis kiitos kiitoksesta ja olen todella onnellinen jos minusta on ollut sinulle
hyötyä ja apua.
joo et todellakaan ole ollut rasitteena älä ikinä silleen kuvittele.
Joo ei me luovuteta mennään vaan elämässä eteenpäin ja suunnitellaan parempaa
huomista ja onnellisempaa elämää.
Tee sinäkin itsellesi lista mitä teet tai aijot tehdä esim kesällä.
Mulla on pitkä lista ja huvittaa kun on paljolti samoja asioita mitä on joka kesä
Eli käyn yön ja irinan konserteissa ( käy sinäkin konserteissa minä saan niistä
hurjasti voimaa )
Huollan traktorit, autot, kaivinkoneet, moottorisahat ja kun lumi sulaa niin menen metsään
metsä on minulle toinen koti.
Mulla on niin hurja työ lista että en varmasti saa millään kaikkia tehtyä mut
tehdään sitten loput rästi työt joskus.
Sit odotan huuhtikuun lopulla nuorelle parille pitäs tulla eka vauva niin siinä sivussa
näkee kun uusi sukupolvi kasvaa.
sitten käydään sirkuksessa, maatalousnäyttelyssä jne ja vaikka kaikki ei toteudu niin
aina pitää olla haaveita ja unelmia.
Tee kaikea kivaa mistä tulet onnelliseksi ja antaa iloa elämään niin silleen pääsee
elämässä eteenpäin.
Sinulle minä toivon täydestä sydämestä kaikkea hyvää sinun eläämääsi
Kaunista alku vuotta sinulle