Kiero valehtele, pettäminen ja vaimon uskottelu takaisin paluusta
Huoh…mistähän aloittaisin. Oltiin yhdessä noin 2 vuotta ja tunnettu yhteensä 5 vuotta. Tiesin hänen historiansa ja entisensä. Mies oli juuri sitä mitä olin miehestä halunnut. Rakastuttiin ja oltiin onnellisia. Haluttiin yhteinen lapsi joka syntyikin 8/2012 ja mies halusi naimisiinkin kahden vuoden sisään. Näin tehtiin! Toinenkin lapsi oli puheissa häiden jälkeen. Näin tehtiin ja olen raskaana, la 14.1.2014.
Häät olivat toukokuussa 2013 ja pari viikkoa ennen sitä mies käyttäytyi oudosti ekan kerran. Oli viihteellä ja ei tullut kotiin yöksi. Tämä laitettiin silloin stressin piikkiin ja kysyinkin mieheltä vielä haluaako naimisiin. Sanoi haluavansa. Mies ei siis ennen tätä juuri käynyt baareissa eikä juonut alkoholia.
Häistä kuukausi, kesäkuu meni hyvin ja sitten kaikki taas muuttui. Mies aloitti sillä ettei juuri koskaan ollut kotona töiden takia. Lähti aikaisemmin töihin ja tuli vasta yöllä ( työt loppuivat 23.30). Joskus saattoi olla tullut viesti että lähtee kaljalle kavereiden kanssa eikä näkynyt aamullakaan! Ei vastaillut viesteihin eikä mitään selityksiä tullut mihinkään. Pyysi aina vain aikaa. Tätä jatkui muutaman kerran ja aina kysyin onko jokin vialla ja yritin saada hänet puhumaan. Kysyin myös pettämisestä ja ei muka ollut sitäkään. Oma outo tunne vaan jatkui ja ajattelin että joskus vielä jää kiinni.
Olin niin sanotusti jo yksin heinä ja elokuun kun mies oli paljon poissa kotoa. Syyskussa sain hänet sen verran sitten puhumaan että tunnusti pettämiset jne kun sanoin että asiat selvitetään. Sovittiin asumuserosta ja tiesin että suhde jäi eloon. Oletin kuitenkin että mies katkaisee suhteen ja yritetään uudelleen, niinkuin antoi ymmärtää!
Kun suhteeen katkaisu tuntui olevan vaikeaa niin pistin mieheni ja minun välini jäihin ja pyysin avioeroa. Mulle selvisi myös niiiiin paljon kaikkea kieroa valhetta mitä mieheni oli minulle selitellyt. Kirkkain silmin on selitetty kaikkea sontaa päin naamaa! SElvisi myös ettö he ovat SEURUSTELLEET tämän kolme kuukautta!
Kyseinen ”nainenhan” on just syyskussa 20vuotta täyttänyt tyttönen! Mieheni on 35vuotias! Tyttö oli hänen opetuksessaan töissä ja mieheni on hänen piiriesimiehensä!!
No kaikkea mitä tässä välin tapahtui en jaksa ees selittää! Mutta mieheni antoi koko ajan kuitenkin ymmärtää vielä että palaa kotiin ja että minun pitäisi odottaa. Idioottina uskoin rakkauteen kun hän sanoi ettei rakkaus ole missään vaiheessa kadonnut minua kohtaan. Ja menen aina heikoksi hänen edessään, en voi olla vihainen!! MIKSI..? Yritin myös puhua miehelleni järkeä että suhde ei tule toimimaan etenkään kun nainen varmasti haluaa joskus omia lapsia. Miehelläni on syntyvän jälkeen niitä jo 4 eikä ole huolehtinut entisistäkään. Kaksi poikaa ovat jo isompia, lähes teini iässä. Toinen vain 5 vuotta tätä nuorikkoa nuorempi!
Eilen kuulin taas lisää valheita. Mieheni oli esitellyt tytön naiselle, kenen kanssa hänellä nämä kaksi ekaa lasta ovat. Asiasta olin kysynyt suoraan että esitteleekö tytön hänelle ja toisaalta niin pieni asia että miksi siitä piti lähteä valehtelemaan! Sit mulle riitti. Pesin käteni pois tästä sonnasta ja laitoin myös nuorikolle facebookin kautta asiallista viestiä jossa kerroin että ollaan nähty heidän yhdessä olo aikana, odotan vauvaa ja mies lupaili kotiin paluuta jne..no tuskin minua uskoo mutta olen kertonut totuuden.
Miksi miehen piti pitää minua varalla eikä halunnut avioeroa jos seurusteli koko ajan tämän toisen kanssa ja esitteli yhdelle exälle vaikka ero ei ollut vielä julkinen! ? Vastuuta ei ole otettu mistään vaan asioiden hoitaminen on jätetty toisten vastuulle.
Mietin että miten jaksan synnytyksen jälkeisen ajan yksin, saati loppuraskauteen asti :/
olenko vielä heikko mieheni edessä kun hän tulee joskus poikaansa katsomaan.