Kenen parhaaksi on kaikki diagnoosit?
mie olen oikein nippukaupalla saanut diagnoosesja viime vuosina. On diabetes, epilepsia, asperger, traumaperäinen härö, ahistus ja nyt ollaan siitä mieltä, että mulla on krooninen suru ja sen hoitoon pitää oikein keskittyä. Nämä kaikki olen saanut uusien vanhempien aikana. Oman äidin aikana mie olin paha murrosikäinen ja kaikki vaivat piti mennä ohi, kun aikustun. Ei ollut edes mitään lääkitystä, kukaan terapeutti ei mua kestänyt montaa käyntikertaa.
Nyt mie olen jatkuvasti jossain kuntoutuksessa, saan uusi lääkkeitä ja laitteita, sama terapeutti on ollut jo monta vuotta. Silti on paska olo ja tuntuu, että aina vaan keksitään uusi nimi mun ololle.
Johtuuko mun diagnoosit siitä, että mun uudet vanhemmat ovat innokkaita mua viehmään aina lääkäriin, mun entinen äiti ei vienyt koskaan.
Tuleeko vanhemmille hyvempi olo, kun hankkivat mulle uusia diagnoosia, ovat tavallaan huolehtivia vanhempia kun niin tekevät? Toivottavasti tämä ei ollut loukkaus mutta tarkoitan sitä, että kenen parhaaksi ovat kaikki diagnoosit, mun vai vanhempien? Kun mun olo ei parane vaan tunnen itseni monivammaiseksi ja parantumattomaksi sairaaksi, kun on niin paljon diagnooseja.