Käyttäytyminen pettämisen jälkeen

Käyttäytyminen pettämisen jälkeen

Käyttäjä petetty08 aloittanut aikaan 23.04.2008 klo 09:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä petetty08 kirjoittanut 23.04.2008 klo 09:53

Miten teillä on mies käyttäytynyt sen jälkeen kun selivisi että on pettänyt?
Itse oletin että hän alkaisi käyttymään hieman hyvitellen eli olisi enemmään huomioon ottava, tekisi asioita minun hyväkseni vähän niinkuin hyvittääkseen tekosiaan, mutta totuus on että arki alkoi aika pian….

Käyttäjä Nova1908 kirjoittanut 23.04.2008 klo 12:22

Aikansa jaksoi hyvitellä, eli noin kaksi-kolme viikkoa kun olin pahimmassa maanraossa. Sen jälkeen asiasta ei saanut puhua vaikka sanoin että asian puiminen on minulle ehto suhteen jatkumiselle. Lähtipä myös "koulutusreissulle" työpaikan puolesta jonne myös lähti nainen jonka kanssa petti, kaksi viikkoa sen jälkeen kun sain tiettää. Totesi, "voit luottaa tai olla luottamatta". En tietenkään luottanut ja se veitsi oli jo toinen isku selkään ja tunteet alkoivat kuolla. Niitä onkin vaikea sieltä kuolleista herättää. Miehen piittaamattomuus ajoi minut myös toisen syliin hakemaan huomiota ja soppa vain kasvoi. Nyt sitten tässä liemessä lillutaan väsyneinä ja neuvottomina, ehkä joku ratkaisu löytyy joskus johonkin suuntaan.

Käyttäjä chilla kirjoittanut 23.04.2008 klo 16:10

Käryttyään mies lupasi lopettaa suhteen, mutta toisin siinä kävi. Yhteydenpito vain jatkui ja oletettavasti myös suhdekin. Tiesin koko ajan asiasta, mutta mies itsepintaisesti kielsi kaiken. Noin viisi kuukautta tästä jatkuvan riitelemisen ja kyttäämisen jälkeen kyllästyin toden teolla koko hommaan ja kun vielä kävi ilmi, että mies jatkoi treffiseuran hakemista suomi 24:stä päätin, että nyt saa meidän homma loppua. Ilmoitin tämän sitten miehelleni ja tämän jälkeen tahti vasta muuttui. Toinen nainen jäi, koska pelasimme lopultakin avoimin kortein. Toinen nainen yritti kuitenkin vielä kääntää mieheni päätä ja minulle vakuutteli, ettei ole miehestäni kiinnostunut. Sain nähdä viestit, jotka hän lähetti miehelle ja miehelle näytin viestit, jotka hän katkeruuksissaan minulle lähetti. Emme kumpikaan vastanneet viesteihin. Noin viikko siinä meni ja sitten loppui yhteydenpito. Nyt toivon, että mieheni ottaa tosissaan tämän toisen mahdollisuuden, koska seuraavaa ei enää tule.

En tiedä miten kauan tämä olisi jatkunut, ellen olisi laittanut miestäni "selkä seinää vasten", koska hänestä ei itsestään ollut suhteen lopettamiseen.

Käyttäjä helemi kirjoittanut 23.04.2008 klo 19:16

Älkää missään nimessä odottako, että mies pettämisen jälkeen mahallaan ryömii kenenkään edessä armoa anellen, jos ryömiikin, niin siksi, että saa sen pikku hairahduksen anteeksi. Eräs nainen sanoi, omista toilauksistaan, että kun saa anteeksi, niin sitten voikin taas syöksyä kohti uusia seikkailuja.