Haluaisin aloittaa keskustelun otsikon mukaisesta aiheesta.
Tiedän, että tämä aihealue on arka ja vaikea monelle ja minullekin se on sitä osittain vieläkin, vaikka olenkin sinut sen kanssa.
Olen selannut kaikenlaisia otsikoita ja niiden alla olevia kirjoituksia, joissa on ollut paljon tuskaa ja häpeääkin, kun monet ovat kokeneet asiansa liian utooppiseksi tai liian arkaluontoiseksi. Tällaisesta en ole havainnut kenenkään ottavan uskallettua aloitetta, joka sinällään on sääli, sillä tiedän, että meitäkin on paljon 😮
Itse olen lapsesta saakka kokenut olevani aivan toinen ihminen, kuin fysiologisesti on totta. Tyttönä leikkini olivat poikamaisia, mikä ei nykyään sinällään vielä kerro mitään, sillä se on vielä normaalia, mutta alle kouluikäisenä tiesin jo olevani henkisesti ja psyykkisesti poika, eli poika tytön ruumiissa.
Nyt lähenen jo keski-ikää ja takana on monenlaisia kokemuksia elämän kaikilta aloilta, mm. yli 20 vuotta psyykkistä sairastelua, josta vasta muutama vuosi sitten olen päässyt eroon.
Olisin hyvilläni, jos saisin muitakin rohkaisemaan mieltään ja jatkamaan tätä aihetta. Mielestäni ei ole mikään häpeä kuulua johonkin seksuaaliseen vähemmistöön, niinkuin ei mikään, mitä olen lukenut täällä ole häpeällistä vaan todella hienoa, että on jokin tällainen paikka, mihin tavallinen pieni tallaaja voi purkaa sydäntään 🙂👍
Joulun odotuksen iloa kaikille lukijoille 🙂🌻