kaipaan ja vihaan

kaipaan ja vihaan

Käyttäjä Takeshi aloittanut aikaan 24.01.2006 klo 15:46 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Takeshi kirjoittanut 24.01.2006 klo 15:46

Mies ilmoitti perjantaina, että on ihastunut. Olin jo aikaisemmin epäillyt sitä yhtäkkistä intoa tavata kavereita ja jäädä niille
kylään. Annoin monta mahdollisuutta kertoa uudesta suhteesta jo aikaisemmin, mutta hän sanoi, ettei ollut halunnut loukata
minua. Mitä tämä sitten oli?

Puimme asiaa lauantain ja sunnuntaina hän otti 4 kassia mukaansa. Olin pihalla katsomassa, kun hänen autonsa kaarsi pois.
Tuntui niin lopulliselta.

Valehtelu, ja järjestelmällinen selllainen, tuntuu todella pahalta. Etenkin, että oli onnistunut niin kauan huiputtamaan minua.
Nyt olen yksin.

Kaipaan miestäni kauhesti, ja jos tällä hetkellä tulisi takaisin, saattaisin ottaakin.
Mutta hän ei tule, ei suostu edes vastaamaan puhelimeensa.
Haluaisin kuitenkin tehdä jotain, edes keskustella mitä olemme tekemässä asunnon, tavaroiden, koirien jne. suhteen. Nyt
koitan saada jotain tolkkua ja puuhailla jotain tulevaisuussuuntautunutta.

En haluaisi jäädä häntä tänne odottamaan, maalla ei ole ystäviä ja kulkuyhteydet ilman autoa ovat surkeat.
Haluaisin pian jonnekin pois, hakea uuden kämpän ja viedä sinne omat tavarani.

Epäröin kuitenkin, että etten vain hätiköisi liikaa.
Useat miespuoliset ystävät ovat sitä mieltä että pitää muuttaa, ja tehdä päätöksiä nyt.
Yhden mielestä pitää jäädä odottamaan, tilanne korjautuisi ajan kanssa.

Mutta en tiedä enkä jaksaisi ajatella.

Aloitin jo pakkaamaan astioita ja tekstiilejä, vaikka en tiedä mihin olen menossa.
En vain halua olla kotona odottamassa sitä hetkeä, jos hän sittenkin tulisi, koska tiedän, ettei hän enää palaa.

En vain jaksa uskoa sitä, toive paluusta sitoo ajatuksiani.
Mutta silti jo pakkaan.

Sekavaa. Ajatukset ei kulje.😝

Käyttäjä Jannah kirjoittanut 25.01.2006 klo 22:09

Kuulostaa surulliselta tuo sun tilanne. Kumpa tietäisin oikean vastauksen mitä pitäisi tehdä, kertoisin sen heti! Mutt niitä ei ole, täytyy vain kuunnella sydämensä ääntä ja miettiä mitä todella haluat. Haluatko miehesi takaisin siitä huolimatta että hän on ihastunut toiseen? Etkö ansaitse parempaa?
Tiedän kyllä että suhteen loppuminen, varsinkin tuollaisen syyn takia, on aina raskas ja surullinen asia, etenkin sille joka jää yksin. Kerroit että sulla on ystäviä, voisitko saada heiltä tukea hankalan ajan yli?
Anna ystävä hyvä itsellesi aikaa. Myöhemmin kun olette molemmat saaneet "rauhoittua" voi tavaroiden jakaminenkin onnistua helpommin. Tietenkin asioista sopiminen on hankalaa jos toinen ei vaivaudu vastaamaan puheluihin. En todellakaan osaa neuvoa tai auttaa paremmin, mutta toivon sulle kaikkea hyvää ja voimia!🙂🌻

Käyttäjä Takeshi kirjoittanut 26.01.2006 klo 14:00

Kiitos Jannah!

Varsinkin tuo kohta, "etkö ansaitse parempaa", kuvaa hyvin ristiriitaista oloani. En haluasi päästää irti hänestä, mutta kuitenkin
tiedän, etten säilytä itsetunnon rippeitäkään jos en lähde.

Siksipä muutankin ylihuomenna veljeni asuntoon suurkaupunkiin. Sieltä sitten katson, mihin päin lähden. Uudet, vanhat tutut
maisemat ja ystävät ja harrastusmahdollisuuksien räjähdysmäinen kasvu varmasti auttavat selvittämään itselleni, että
ansaitsen muutakin kuin valehtelua ja petkutusta.

Tiedän, että jos nyt jään tänne maalle, en kohta suurimman stressin lievennyttyä jaksa enää hitustakaan. Nytkin on vaikea
tehdä mitään näin vähillä voimilla. Pakotan itseni jaksamaan vielä hetken, ja sitten annan itselleni aikaa hengittää ja nukkua
pitkään.

Ystävien tuella olen jaksanut ja tulen jaksamaan. Siihen luotan ja se tuntuu hyvältä. 🙂

Käyttäjä Jannah kirjoittanut 30.01.2006 klo 17:53

Ihana kuulla ett voit jo vähän paremmin! Vaikka suru ja paha olo ei heti helpotakkaan, olet jo menossa parempaan suuntaan. Toivon ett löydät sun onnen jonain päivänä ja kaikkea hyvää uuteen alkuun! Paljon onnenpotkuja ja voimia!🙂🌻

Käyttäjä Joneka kirjoittanut 01.02.2006 klo 12:53

Hei!

Ja ensinnäkin oikein paljon voimia ja halauksia sinne! Se että lähdit pois sieltä yhteisestä kodistasi niin on jo ollut sinulle iso askel.
Mainitsit viestissäsi että voisit ottaa takaisinkin miehesi.. Pyydän että ajattelet asiaa todella tarkkaan. Tuollaista päätöstä ei pidä tehdä hetken mielijohteesta. Sillä taustalla on aina se että tapahtuuko näin uudestaan ja kestätkö sen vaikka miehesi lupais olla kunnolla. En kuitenkaan tarkoita sitä että miehesi teksi niin, sillä onhan mieheiä jotka eivät ole tehneet toista kertaa niin.

Toivottavasti saat ajatuksesi ja mielesi selväksi uudessa ympäristössä. 🙂🌻