Kaikki solmussa…

Kaikki solmussa...

Käyttäjä Pampula aloittanut aikaan 23.10.2007 klo 12:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Pampula kirjoittanut 23.10.2007 klo 12:26

Ollaan oltu mieheni kanssa nyt 20 vuotta yhdessä joista 4 vuotta naimisissa. Naimisiin menon jälkeen kaikki muuttui tai mieheni muuttui. Hänestä tuli omistushaluisempi minua kohtaan, kontroloiva vaatii että kerron minne menen, milloin tulen jne… itse hän ei kerro menemisistään minulle mitään. Seksielämämmekin muuttui jotain yritettiin noin kerran kuukaudessa ja syy on aina minussa kun en halua enempää, luuhaan kuulemma vieraissa, sanoipa hän kerran että pitäskö mennä testeihin kun ei tiedä mitä tauteja häneen tartutan se sattui ja sattuu vieläkin sillä en ole koskaan pettänyt häntä missään muodossa enkä ole antanut edes aihetta sen suuntaisiin epäilyihin. Nykyään olen viettänyt seksitöntä elämää noin 5 kk, ei kosketusta, ei mitään mieheni puolelta jos yritän ilmaista haluni niin hän kääntää selän ja alkaa kuorsata tai jos hyväilen ja suukotan niin ei reagointia ei niin kertakaikkisen mitään ja minä itken itseni uneen. Muitakin ongelmia on ja tuntuu että en jaksa enää mitään sairaslomalla rasitusvamman vuoksi olen ollut useamman kuukauden ja sitten jäin työttömäksi. Rahahuolet painaa, teini ikäisen tyttären kanssa on omat ongelmansa joihin mieheni ei juuri ota kantaa ja jos ottaa niin saan kuulla olevani huono äiti kun en saa lapsille kuria. Olenkin nyt käynyt ammattiauttajan juttusilla pari kertaa mutta en ole saanut suutani auki kaikista asioista mikä ahdistaa ja masentaa. Vieraalle on niin vaikea avautua tuntuu että ajatukset on yhtenä sekamelskana mistään en saa otetta en edes jaksa yrittää. Olen jopa joskus miettinyt että olisiko muilla helpompi elää jos minua ei olisi enkä oikein edes tiedä miksi niin mietin. Sairasloma loppuu kohta mutta kykenenkö töihin kun mieli on näin sikin sokin. Mieheni kanssa en kykene puhumaan juuri mistään varsinkaan näistä seksi asioista koska hän vääntää minut syylliseksi aina ja lopulta me riidellään ihan joka asiasta ja taas minä itken😭. Itken nykyään paljon ilman mitään syytäkään se jotenkin helpottaa hetkeksi. Minua on kehoitettu aloittamaan jokin harrastus mutta en saa aikaseksi lähteä edes kävelemään, en halua, enkä jaksa, kumpa saisin vain nukkua ja olla…….😴
Tulipa siitä sekava sepustus, mutta kirjoitin mitä mieleen tuli se helpotti ainakin nyt.

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 23.10.2007 klo 13:12

en osaa mitään sanoa auttaakseni. ainoastaan, että olet ajatuksissani.
se ei paljoa sinua auta. tiedän, että me kaikki täällä kävijät olemme rinnallasi ja jaamme pahan olosi.
kirjoita tänne, vuodata ulos kaikki ahdistus ja suru.
Halaus ja voimia!🙂🌻