Kaikki meni kerralla....
Terve kaikille!
Olen 34v mies, vakituinen työ, työsuhdeyksiö, ei lapsia.
Avoliitto (11v) kariutui 1.5v sitten. Aloitin rankan ryyppäämisen. Sitä jatkui kunnes löysin uuden. Aluksi suhde oli raju ja tulista rakkautta. Mutta sitten emmin hänen suhteen enkä osannut olla hänen lasten isä.
Nyt sekin suhde loppui erittäin traagisesti. Mutta kiitän häntä suuresti. Hän sai minut lopettamaan juomisen peräti 2,5 kunnes tapahtui kauhein. Näin hänen poistuvan ravintolasta toiden miehen mukaan vaikka hän puoli tuntia aiemmin soitti että tule hakemaan.
En kestänyt tätä näkyä. Sorruin ryyppäämään ja syömään kaikki lääkkeeni kerralla. Menetin ainokaiseni maailmasta. Sen joka aina jaksoi kannustaa minua ja kaikkea.
On totta että loukkasin häntä aiemmin ryypiskellessäni mutta aina hän nouti minut takaisin. Anteeksi.
Miten kestän nyt yksin maailmassani. On tuskaa kun haluaisin mennä vaikka baariin mutta siinä kay aina seuraavasti. Eli tulee se viikon putki. En halua menettää työtäni. Asunnossani on vain patja lattialla ja se masentaa. En saa voimia ajatteluun. Olen syönyt masennuslääkkeitä vasta 4 päivää ja ne ahdistuslääkkeetkin söin kerralla. Minne osaan yksin mennä kun viimeinenkin tuki lähti toisen perään.
Asuin tämän tukijani (=ex henkilö) luona lopppuun asti. Vein töihin ja osallistuin kaikkiin kotitöihin kiltisti. Vielä pe tilasin hänen mieliksi silmälääkäriin ajan ja kävin parturissa ja tarjouduin kuskiksi. Ostin ruokaa jääkaappiin. Käytin tietokonetta huollossa jne. Olin onnellinen kun olin ollut 2,5 viikkoa selvänä. Halusin jopa kiittää häntä siitä.
Nyt kaikki meni. Rakas, selvä päivä, ystävä, asunto, elämä….
Mulle sanottiin että tästä selviää. Minä en. Olen heikompi kuin muut. En ole nukkunut perjantain jälkeen. Enkä kykene töihin.’
Ketään ei ole kelle puhua.
Aiemmin haukuin kaikkia jotka hakivat masennuslääkkeita ym. Nyt olen itse tässä tilanteessa enkä pääse suosta ylös. Ei mies saa itkeä mutta muuta en voi. Tuntuupa pahalta. Vaikka olen minäkin pahaa toisille tehnyt. miten voisin sen hyvittää. Kunpa uni tulisi!