Kaiken loppu

Kaiken loppu

Käyttäjä 2006 aloittanut aikaan 07.10.2007 klo 12:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä 2006 kirjoittanut 07.10.2007 klo 12:49

Tilanne on se etten tiedä mitä ajatella enää mistään. Mun äitini makaa sairaalassa teholla kriittisessä tilassa..itse olen kipeänä ja 7kk raskaana,meillä on myös reilu 1v lapsi.Avomies juo kaikki viikonloput,on muka ollut tässä meillä ja kotonaan,kuitenkin eilen kärähti että ollut baareilemassa ja löytyi kuittejakin,eli tainnut joka viikonloppu olla…sain sen tästä asiasta kiinni niin löi mua kasvoihin,päähän ja yläselkään.Heitteli tavaroilla,käski häipyä..yöllä kun etsin sitä tuolta pihalta missä piti olla ja soittelin eikä vastannut puhelimeen,kun lopulta saapui alkoi huutaa ja käski häipyä ja ajoi mua takaa.Ennenkin ollut väkivaltainen henkisesti ja fyysisesti..ja valehdellut jos jostakin mutta taas se jäi kiinni valheista,musta tuntuu et se on pettänyt mua jne.ja kun kaikelta tuntuu menevän pohja kun en tiedä mikä on totta ,onko kaikki valhetta.Mun pitäs päästä pois tästä,kehuu kuinka hankkii heti uuden naisen jne.Masentaa kun en tiedä mitenkä äidin käy,tarpeeksi taakkaa siinäkin…ilman että mies lyö jne.Kuinka tästä nyt eteenpäin,raskaana,pieni ennestään hoidettavana…kun ei mitään ole enää.Tuli sekavaa tekstiä,mutta pää on sekaisin.

Käyttäjä syys kirjoittanut 07.10.2007 klo 22:20

Hei,sinuna lähtisin kiireen vilkkaa turvakotiin.Siellä voisit rauhassa keskustella ammatti-ihmisten kanssa mitä teet.Lähestymiskielto on yksi mahdollisuus.Ajattele pientä lastasi,tulevaa lastasi ja eritoten itseäsi.Kannattaako tuollaisen miehen vuoksi pilata oma ja lasten elämä?

Käyttäjä Linoge kirjoittanut 08.10.2007 klo 07:39

moi

hirveää lukea tuollaista, mutta jotain sun on nyt tehtävä.
oletko ottanut yhteyttä vaikka ensi ja turvakotiin, lasten ja oman terveytesi vuoksi sinun on lähdettävä tuosta ennenkuin käy todella huonosti.
muuten en osaa kommentoida mutta toivon voimia rutkasti sulle 🙂🌻

Käyttäjä Mallow kirjoittanut 09.10.2007 klo 16:51

Hei 2006! 🙂🌻

Tilanteesi kuulostaa aivan kauhealta, tulisin todella surulliseksi puolestasi! Missään tapauksessa et voi jäädä tuollaiseen suhteeseen, kukaan ei ole ansainnut tuollaista! Lähde niin pian kuin mahdollista, parin kirjoittajan mainitsema turvakoti kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta. Jos paikkakunnallasi ei ole turvakotia, ota yhteyttä esimerkiksi sosiaalivirastoon tai terveyskeskukseen. Väkivalta on vakava asia, ja olet lisäksi raskaana. Älä anna pienelle lapsellesi ja syntymättömälle lapsellesi väkivaltaista kotia, jossa he näkevät, kuinka isä lyö äitiä.

Onko sinulla ketään läheistä, jonka luo voisit alkuun mennä ja kuka voisi tukea sinua? Oletko edes puhunut kellekään miehesi käytöksestä? Älä missään tapauksessa jää odottamaan, että miehesi muuttuu tai syyttämään itseäsi! Anna miehesi vain kehua, että hankkii uuden naisen, eipähän saa se nainen kovinkaan hyvää miestä. Sinä ainakin ansaiset parempaa, joten älä jää enää odottamaan yhtäkään iskua tai huutamista. Todella ikävää, että äitisi on nyt sairaana, kun olet muutenkin voimiesi äärirajoilla, mutta parhaiten autat itseäsi ja lapsiasi lähtemällä, muuta en osaa sanoa.

Valtavasti voimia sinulle, tulet varmasti tarvitsemaan niitä! 🙂👍 🙂🌻 🙂👍

Käyttäjä easyliving kirjoittanut 09.10.2007 klo 18:32

hei!
LÄHDE ÄKKIÄ POIS!!! Kun lyö naista ja raskaana olevaa ei mies arvosta ja ei tule ikinä arvostamaankaan. Sinä ja lapsesi ette ole turvassa kotona ota yhteyttä turvakotiin ja lähde pois miehen luota! Voimia sinulle ja yritä päästä pois!!!