Tilanne on se etten tiedä mitä ajatella enää mistään. Mun äitini makaa sairaalassa teholla kriittisessä tilassa..itse olen kipeänä ja 7kk raskaana,meillä on myös reilu 1v lapsi.Avomies juo kaikki viikonloput,on muka ollut tässä meillä ja kotonaan,kuitenkin eilen kärähti että ollut baareilemassa ja löytyi kuittejakin,eli tainnut joka viikonloppu olla…sain sen tästä asiasta kiinni niin löi mua kasvoihin,päähän ja yläselkään.Heitteli tavaroilla,käski häipyä..yöllä kun etsin sitä tuolta pihalta missä piti olla ja soittelin eikä vastannut puhelimeen,kun lopulta saapui alkoi huutaa ja käski häipyä ja ajoi mua takaa.Ennenkin ollut väkivaltainen henkisesti ja fyysisesti..ja valehdellut jos jostakin mutta taas se jäi kiinni valheista,musta tuntuu et se on pettänyt mua jne.ja kun kaikelta tuntuu menevän pohja kun en tiedä mikä on totta ,onko kaikki valhetta.Mun pitäs päästä pois tästä,kehuu kuinka hankkii heti uuden naisen jne.Masentaa kun en tiedä mitenkä äidin käy,tarpeeksi taakkaa siinäkin…ilman että mies lyö jne.Kuinka tästä nyt eteenpäin,raskaana,pieni ennestään hoidettavana…kun ei mitään ole enää.Tuli sekavaa tekstiä,mutta pää on sekaisin.
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.