jossakin vikaa?

jossakin vikaa?

Käyttäjä mymmeli77 aloittanut aikaan 06.08.2007 klo 17:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä mymmeli77 kirjoittanut 06.08.2007 klo 17:38

hei,kirjoitan nyt pitkästä aikaa…ne ketkä eivät tiedä tapaustani,lukekaa arkistosta ”mitä teen? ja muut tarinani…
viime viikon loppuna mieheni lähti kaverinsa luokse,niinkuin monena perjantai-iltana,pelaamaan,sanoin hänelle että olisi kiva jos hän tulisi aikaisin
kotiin,voitaisimme viettää ns.laatuaikaa…hän lupasi,aikaa kului ja sain kaverini minun seuraksi,lapsemme oli hoidossa,saunoimme ja sain toisenkin ystäväni iltaa viettämään,olin sanonut myös miehelleni meneväni aikaisin töihin,joten myös siksi saisi olla ajoista kotona…hän soitti,kysyi saisiko olla vielä hetken,annoin luvan puoleen yöhön…aika kului,soitin miehelleni,viittä vaille puoltayötä,ei vastaa,soitan hänen kaverilleen joka kertoi mieheni menneen YKSIN paikalliseen juottolaan,kysyin heti,onko hänellä joku seuralainen,vastaus:EI TIEDÄ.lähdin kaverini kanssa samaiseen baariin mistä mieheni löysin,ei aikomustakaan lähteä vielä kotiin,drinksu kädessä…kotona selitti,että aikoi juoda vain yhden kaljan ja sitten kotiin…höh,hän oli juuri valmistautumassa black jack peliin,kun tulin baariin,kotona riita yltyi,huusimme ja riitelimme oikein kunnolla,hän haukkui minua todella rumin sanoin,nukuimme eri vuoteissa..seuraavana aamuna rukoili anteeksi jne…en pysty luottamaan häneen ja tuntuu ettei mikään auta,ihankuin hän ei rakasta minua,vaikka vannoo…onko hän kanssani vain lapsen takia