Jatkuva on_off

Jatkuva on_off

Käyttäjä Väsynyt_18 aloittanut aikaan 28.05.2018 klo 19:58 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Väsynyt_18 kirjoittanut 28.05.2018 klo 19:58

En tiedä enää olenko itse täysin sekaisin vai kumppani. (No se on nyt taas ex)
Ollaan soudettu ja huomattu toista vuotta. Aina olen mokannut hänen mielestään ja sitten on pidetty mykkökoilua ja oltu erossa. Ensin itse jätin hänet suhteen ihan alussa useasti, kun sain delirium kohtauksia 😣 sitten lopetin ne kun se tietenkin oli väärin toista Kohtaan.
Menin myös mokaamaan kun puhuin baarissa toiselle miehelle,joka oli vanha tuttu. Tästä rangaistuksena ensin minut jätettiin,sitten kuitenkin mentiin yhdessä kaupungille sovitulle menolle ja mieheni flirttaili naamani edessä koko illan. Mielestäni tuo oli kosto, asiasta jota ei omasta mielestäni ollut,kun en ollut flirttaillut sen tuttavani kanssa, pelkästään keskustelin. Tosin ymmärrän että se on tuntunut pahalle.
Sitten mieheni meni omaa iltaa viettämään ja itse menin kavereilleni jonka luota ei kulkenut linja autoja. Sain kuitenkin kaverini kaverilta kyydin mieheni luokse,kuski nyt vain sattui olemaan myös miespuolinen,joten siitähän tuli myös riita ja kaikki sovitut menot peruttiin ja oltiin taas erossa miehen haluama aika. Näissä joka kerran itse itkenyt sydän verta että miksi näin käy, en ole pahaa tarkoittanut.
Edelleen tapaamiset oli vähäisiä, lähinnä viikonloppuisin. Tuntui että silloin kun hänelle sopi.
Jos laitoin viestiä että on ikävä,mies suuttui. Syyllistää kuulemma.
Jos hänellä oli huono päivä ja satuin sanomaan jotain negatiivisia asioita, olin kamala ihminen. Jos hänellä oli hyvä päivä,pilasin sen kuulemma valittamalla ja minua olisi pitänyt kannatella.
Näitä kaikkia on enemmän kuin jaksan kirjoittaa, ja alan pikkuhiljaa näkemään että ehkä minussa ei ole kaikki vika.
Itse sain dissossiatiivisen kohtauksen ja masennukseni paheni.
Sukulaiset ja kaverit varoitteli at, en kai nähnyt metsää puolta.
Itselläni on epävakaa persoonallisuus ja tosiaan en väitä olevani syytön asioihin.
Kuitenkaan en ymmärrä miksi pitää kostaa.
Hetki sitten mies vahingossa möläytti että kostaa pitää, miten muuten toinen oppisi mitään. Tämä mielestäni kertoo jo paljon…
Nyt hän jätti minut taas viikonloppuna, ties monettako kertaa. Nyt haluan itsekin tämän loppua.
Vertaistukea ja ajatuksia
Kiitos