Niin ja kumpa lehmät lentäis. Ystävyys naisen ja miehen välillä kuulostaa tällä hetkellä aika haavekuvalta, koska minulla ei ole halua tutustua kenenkään naiseen. Jos se vain ystävyyttä, se tulee kuivumaan kasaan, koska minulla ei ole aikaa tai intoa leikkiä hyväntuulista ystävää. Olen tappavan tylsä ja vakava ja huumorini aika hirteistä, miksi pilata oma ja toisen päivä? Mieluummin roikun netissä.
Rakastelu ei ole kauneinta miehen ja naisen välillä, mutta jos se ei toimi, koko homma alkaa kaatumaan. Itseasiassa rakastelu on kovin iljettävää ihan fyysisesti ajatellen. Vastaavasti se on se kokonaisuus, joka merkitsee. Kuten sanoin tämä ainoa tyttöystäväni ei ollut kovin kaunis, mutta kun yhteiselo ja siinä yhteydessä rakastelu ei sujunut, koko homma kaatui. Myönnän, että jollei ole sitä sielujen sympatiaa, koko homma myös kaatuu. Mutta ei sielujen sympatialla pelkästään suhdetta voi rakentaa taikka voi sitä yrittää, mutta sitten miehet käy salaa vieraissa ja siihen minä en lähde. En ota mukiinmenevää, jos tiedän, että samalla katsoisin toisten naisten perään. En ala pettämään, joka vaikuttaa olevan nykyään nykyajan nuorten miesten normi. Eli naisten on turha narista siitä, että miehet katsoo ulkonäköä. Vai haluaisiko kukaan ajaa pottulaatikko Ladalla, vaikka kuinka hyvin ylläpidetty se olisi tai kumman auton ottaisit, jos pitäisi valita uuden ruman ympästöystävällisen halvan auton ja mukavan kauniisti rakennetun vähän kalliimman perheauton välillä? Eli on turha valittaa ulkonäöstä miesten tai naisten, kun kuitenkin sillä on merkitystä.
Lopuksi uskon, että fetissit voivat pysyä kurissa, kunhan löytää sen sielunkumppanin, joka myös ulkonaisesti jotenkin tyydyttää, jonka kanssa voi harrastaa fetissejään. Jos ei pääse harrastamaan, silloin ne vasta kasvaa, ihan kuin itsellä on käynyt.
Tiesithän etteivät fetissit katoa silloin kun niitä pääsee harrastamaan tarpeeksi? Yleensä ne muuttavat vain muotoaan useasti aina vain rajumpaan suuntaan. En usko että vaikka löytäisit minkälaisen naisen tahansa, pääsisit fetissistäsi eroon lainkaan vaan aina vain haaveilisit jostain muusta ja paremmasta.
Mitä seksi sinulle merkitsee? Onko se maailman kaunein asia, mitä kaksi rakastunutta voi toisilleen antaa? Pyritkö tuottamaan toiselle nautintoa vai onko seksi pelkästään omien fantasioittesi toteuttamista?
Mietin vain omalla kohdallani että jos joku lyhyen tuttavuuden jälkeen ruinaamalla ruinaisi seksiä ja haluaisi minun pukeutuvan omien fetissiensä mukaisesta, voisi oma innostukseni koko touhuun lopahtaa.
Jos kelpaa toiselle vain tiettyjen ulkonäöllisten seikkojen mukaan niin mitä järkeä koko asiassa on?
Eihän se toinen rakasta ja halua minua sellaisena kuin olen? Eihän häntä silloin oikeasti kiinnosta ajatukseni tai tekemiseni, hän vain haluaa tyydyttää itsensä avullani.
Koetko voivasi toimia normaalissa kanssakäymisessä naisten kanssa? Voisiko sinulla olla naispuolisia kavereita ilman seksuaalista kanssakäymistä? Voisitko ajatella treffeillä käymistä tai tutustumista toiseen pitkällä tähtäimellä kaveripohjalta ilman että seksi olisi heti mukana? Eikö olisi ihana tuntea toinen ihminen perusteellisesti ilman ulkonäöstä piittaamista, rakastua toisen sieluun?