jatetty tyttö

jatetty tyttö

Käyttäjä nettityttö aloittanut aikaan 01.07.2009 klo 07:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä nettityttö kirjoittanut 01.07.2009 klo 07:41

Toissapäivänä kolahti. Yllätyksenäni kuulin, että suhteeni seurustelukemppaniini katkesi. Emme ehtineet olla yhdessä kuin 4kk, mutta ehdin rakastumaan häneen. Mikä karkoitti hänet pois?

Keskustelussamme hän tetesi, että on liian sairas seurustelemaan. Tunnen kuitenkin, että oikea syy on minun sairasteluni. Olen tällä hetkellä kovin itsetuhoinen. Olen muutaman viikon aikana ottanut lääkeyliannoksen. Olen poltellut itseäni ja raapinut haavoille. Kuka jaksaa tämänlaista immeistä katsella?

Itseeni siis saan syyttää suhteemme kariutumisesta. En tiedä pystynkö koskaan seurustelemaan. Ehkä ajan kanssa, kun voin paremmin..? Itsetuntoni ei ole kovin korkealla. En usko itseeni.

”Elä elämä hymyillen, hymyile läpi kyynelten”

Käyttäjä 9ew kirjoittanut 02.07.2009 klo 16:39

Voimia sinulle.
Uskon että on hyvä hoitaa itsensä ensin kuntoon jotta saa hyvän parisuhteen rakennettua. ota aikaa itsellesi vaikka kaipaisit helvetisti toista ihmistä rinnallesi ja nojaa sillä aikaa perheeseesi ja ystäviisi että saat itsesi paremmalle tolalle.
Elämä voittaa.

Käyttäjä Heisku79 kirjoittanut 18.07.2009 klo 08:48

Sinulle JÄTETTY TYTTÖ minun tapaukseni on hieman tuore sillä minut jätettiin juuri perjantaina 17.7 ja jättäjänä oli pitkäaikainen avomieheni 2.5v ehdimme elää hyvinkin tunnerikkaassa parisuhteessa. ensi viikolla olisi tullut 3v täyteen parisuhteestamme, mutta entinen avomieheni päättikin jo perjantaina lähteä toisen naisensa luokse jota on kuulemma tapaillut selkäni takana, puolisen kuukautta.

Syy eroon jäi selvittämättä mutta ex-avomieheni lupasi tulla tänään selvittämään koko asian samalla kun tulee hakemaan tavaransa pois yhteisestä kodistamme johon minä jään yhteisen koiramme asumaan kunnes saan jostain muualta asunnon ja siihen tarvitsemani rahat. Itse sairastan syvää masennusta mutta en koskaan ole ollut itsetuhoinen vaikka joskus olen siitä exälleni puhunut.

Mutta en ole koskaan ajatellut toteuttaa itsetuhoisia ajatuksiani. En ole kyennyt nukkumaan viime yönä ja en saa edes itketyksikään ollenkaan, olen vielä niin sanotusti shokkitilassa tästä erosta.

Voimia sinulle ja kyllä se elämä vielä meille hymyilee ja silloin me hymyilemme takaisin.