Jätetty, surullinen ja mustasukkainen
Välillä tuntuu, ettei tätä elämää oikeasti jaksaisi enään yrittää jatkaa ☹️
Tilanne on se, että muutama kuukausi sitten mies kertoi haluavansa erota. Ei halunnut työskennellä meidän suhteen eteen, vaan ainoastaan pilkkoa palasiksi kaiken sen mikä oltiin usean vuoden aikana kasattu.. hästäkin oli vasta muutama kuukausi aikaa. Kertoi myöhemmin, että oli tehnyt töitä jo pitkän aikaa pitääkseen liittomme kasassa, mutta ei ollut ikinä minulle kertonut, että tilanne oli niin paha. Minä reppana ajattelin, että meillä oli vain pieni matalavireinen aika menossa ja se saataisiin korjattua jollakin, kun oltiinhan ihan vasta vannottu myötä ja vastoinkäymisissä. Jäkikäteen ajateltuna ei ole kumma, että mies ei halunnut fraasia ”kunnes kuolema erottaa” 🙄 Niin, siis ero tuli minulle todella suurena yllätyksenä ja koko elämäni meni ihan palasiksi.. tai tomuksi olisi vielä osuvampi nimitys. Itselläni on todella vähän ihmisiä, joihin voin todella luottaa ja turvata, kun tulee oikea hätä ja sen takia erityisen pahalta tuntuu se, että menetin tässä samassa rytäkässä ainoan ihmisen jolle pystyin kertomaan ihan kaikki tunteeni ja mielipiteeni. Lisäksi vielä menetin hänen puolen sukulaiset, joihin olin kaikkiin todella kiintynyt (oma suku on todella olematon).
Miten voi niin monen vuoden jälkeen vasta tajuta että se mies joka oli tuossa rinnalla, ei ollutkaan sellainen kuin luulin.
Nyt sitten tässä yritän kasailla niitä elämän pölyhiukkasia edes pieneksi keoksi ja jatkuvasti tulee pieni pöllähdys, joka lennättää hiukkaset takaisin levälleen ja jopa etäämmälle, kuin aiemmin. En voi käsittää miten pääsen yli tästä ja siitä, että miehelläni.. minun aviomiehelläni on uusi nainen, joka yrittää viedä elämän, mikä olisi kuulunut minulle. Ihan melkeinpä naurattaa tämä harkinta aika.. mies hommailee pitkin poikin sen naisen kanssa ja minä kärsin täällä kaikesta siitä kököstä mitä niskaan sataa. Aikuisten oikeesti.. ei meinaa enään jaksaa!