Jätetty

Jätetty

Käyttäjä Pienenpojanäiti aloittanut aikaan 18.05.2020 klo 17:58 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Pienenpojanäiti kirjoittanut 18.05.2020 klo 17:58

Hei

Miten olette päässeet yli jätetyksi tulemisessa? Minulla ja exälläni on yksi lapsi joka on vielä alle 2 vuotias. Meillä oli jo pahoja riitoja ennen hänen syntymäänsä ja olimme exän kanssa aivan erilaisia ihmisiä. Loukkasimme molemmat toisiamme todella paljon ja olikin hyvä, että erosimme hyvissä ajoin. Silti minulle on jäänyt katkeruutta ja vihaa häntä kohtaan. Tunnen, että hän vain hylkäsi meidät ja lähti elämään uutta elämäänsä. Tiedän, että aika varmaan parantaa, mutta näin pahalta ei ole koskaan ennen tuntunut. Vaikken häntä koskaan takaisin ottaisikaan niin silti. Mietin, että tuntuuko tämä siksikin näin pahalta kun aikaisemmissa suhteissa minä olen miettinyt ja harkinnut eroa jo ennen kuin ero on tullut ja ollut se jättävä osapuoli. Nyt tunnen, että minut tai meidät on lapseni kanssa jätetty. Erosta on kohta jo vuosi ja silti tunnen häntä kohtaan suurta vihaa. En ole ennen ollut katkera tai vihainen ihminen. Milloin tämä tuska loppuu?