itsetunto täysi nolla

itsetunto täysi nolla

Käyttäjä iJustCant aloittanut aikaan 10.06.2013 klo 22:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä iJustCant kirjoittanut 10.06.2013 klo 22:23

En tiedä mitä tässä pitäisi oikeastaan enään tehdä,sillä olen nykyään JATKUVASTI mustasukkainen. Olen parisuhteessa ollut lähes vuoden ja en voi mennä mieheni kanssa minnekkään,etten tulisi mustasukkaiseksi nähdessäni hänen katsovan toista naista,joka oli paljon kauniimpi kuin minä. Mietin usein ajatteleeko hän,että olisi voinut saada parempaakin,mutta ottikin minut. Hän kertoo kyllä rakastavansa minua,ja uskon sen,mutta ei se ole minulle tarpeeksi nähtävästi.
En voi kestää sitä,jos olemme julkisella paikalla ja hän alkaa kysellä kuulumisia tai edes tervehtii jotakin niin seksikkäitä ja kauniita ’kavereita’,tunnen itseni siinä vain esteeksi seistessäni hiljaa vieressä.
Minulla on muutamia kavereita,joita en halua ikinä samaan aikaan mieheni ja minun kanssa,sillä tunnen itseni niin mustasukkaiseksi,että haluan viedä kultani vain piiloon muilta.
TÄMÄ MENEE JO LIIAN YLI. Tarvitsen jotakin apua,sillä enhän voi kohta enään mennä mihinkään kumppanini kanssa,jos mökötän kuin pikku lapsi kokoajan,kun näen hänen vain vilkaisevan muita. 😯🗯️

Käyttäjä helemi kirjoittanut 12.06.2013 klo 06:23

Itsetuntosi ei ole nolla, se on pakkasen puolella. 😉
Vain sinä itse voit vaikuttaa tilanteeseen, muuttamalla hiukan ajatusmaailmaasi, jos mies on kanssasi, niin hän on. Onko siinä epäselvää? Hän kulkee kanssasi yhdessä, ei lähde yksin, onko näin? Jos on, niin ehkäpä hän on ylpeä sinusta, ainakin vielä, mutta jos alat kiukutella kuin mutruhuuli-prinsessa, niin sinä et olekkaan enää ylpeyden aihe.

Meillä kaikilla on näitä itsetunto-ongelmia, jossakin elämän vaiheessa, usein, harvoin tai ei koskaan.
Onko miehesi sitten niin ihmeellinen, että uskot kaikkien naisten olevan häneen lääpällään?
Ihmissuhteet on niin ihmeellisiä, kun pareja katsoo, niin saa monta kerta ihmetellä, miten erilaisia pareja löytyy.
Eräs nainen sanoi kerran, hän ihmettelee, miten hänen miehensä tälläistä rakastaa, hän ei itse pystyisi.

Käyttäjä Mandi12 kirjoittanut 13.06.2013 klo 09:54

Oletko minkä ikäinen? Itsellä oli samanlainen ongelma kun olin vähän yli parikymppinen. Eli huono itsetunto. Tuntui että olin koko ajan mustasukkainen poikaystävästäni silloin. Ehkä se kuuluu nuoruuteen ja kasvamiseen aikuiseksi. Ala huomioimaan muita asioita kun kuljet miehesi kanssa jossain. Älä katsele mitä hän katselee, vaan katsele muita juttuja. Toivottavasti saat asiat kuntoon itsesi kanssa ja voit pian paremmin.