itsemurhaa yrittänyt
Elämässäni on päällisin puolin kaikki hyvin terveet lapset ja koti.
Tämä kevät on ollut minulle rankkaa aikaa ensin oli perheväkivalta, työpaikan menetys, työttötömyys, rahattomuus….tuntui siltä et ei jaksa enää. Jokainen päivä on samanlainen en erota viikonloppua ,arjesta.
Ennen vappua olin liikenteessä join aika paljon,tullessani kotiin purskahdin itkuun, en kestänyt enää sitä tuskaa, pahaa oloa, mitättömyyttäni jne.
Nappasin kaikki unilääkkeeni suuhuni ja kaljaa päälle…tahdoin vain nukahtaa, unohtaa kaiken…päästä ”ehkä” parempaan elämään. Olin kuitenkin jossain vaiheessa soittanut pojalleni 23v, et olen ottanut lääkkeitä ja haluun pois tästä maailmasta!!
Siitä illasta en muista mitään sen enempää kuin heräsin seuraavan päivänä iltapäivästä sairaalassa pää ihan tokkurassa…ihmettelin mitä minä siellä tein.
Kotiin tullessani minua hävetti, nolotti, itketti…lastenikin vuoksi, mietin miten olen ansainnut tämän kaiken…jos minulla ei ole rohkeutta edes elää.
En koskaan ole ajatellut tekeväni jotain tuollaista ja enkä osaa selittää mikä minut sai tuohon pisteeseen.
Kysymys vaan kuuluu…miten tästä eteenpäin?? tarvisin ystävän joka ymmärtää, ilman tuomitsematta…veisi vaikka väkisten ulos kävelylle tai kahville!!
Enimmäkseen olen vaan kotona teen ”perinteiset” kotityöt ja todella harvoin saan itsestäni niskasta kiinni et lähtisin vaikka kävelemään ulos…pyörin tässä ”oravanpyörässä” en tiedä kuinka kauan.