🙂🌻azo, minulla kuoli pikkuveli myös jo vuosia sitten, sen jälkeen toinen veli jne. samaa rataa, täti, veli, täti jne uutaman vuoden aikana monet hautajaiset. Lopultakin sanoin etten jaksa enää surra, kyyneleeni eivät riitä itkemiseen, sitten vaan nyyhkytin ilman kyyneleitä, puhelin yksin, sekoamisen partaalle saakka.
Laitoin koiran jolle juttelin jota kasvatin jonka kanssa vietin aikaani. Puhuin sille kuin hyvälle kaverille ja vain siksi etten saanut ymmärrystä suruuni sisaruksiltani ja vain siksi että koin menetyksen niin raskaaksi. Nyt on koiranikin nukutettu pois.
Hänen menonsa toi turvattomuutta ja pelkoa, mutta sen jälkeen sain taas kokea menetyksiä uudelleen. Olin siis juuri ja juuri toipunut entisestä kun uutta tuli.
Tänään en oikein näe suurtakaan merkitystä elämässäni ja kaikki tuntuu yhdentekevältä ja turhalta.
Aloin kirjoittelemaan ja uuden koiran hankkiminen on ollut jo pitkän aikaa haaveena, mietin millaisen haluaisin sen olevan, minun paras kaverini ja minkä sille nimeksi laittaisin ja kuinka sen kanssa ulkoilen jne.
Tarvitaan haaveita ja unelmia, sieltä ne surusta nousevat parhaimmatkin. Voimia sinulle ja 🙂🌻