Kertokaapa, jos teillä on kokemuksia impotenssista, millaisia kokemuksia tahansa. Erityisesti jos koette, että ongelma on psyykkisellä puolella. Olisi kiinnostavaa kuulla ja tännehän voi kirjoittaa ilman paljastumisen pelkoa.
Itse olen keski-ikäinen nainen ja suhteeni kariutui hiljattain. Olen vielä aika säpäleinä sen jäljiltä enkä koe pystyväni psyykkisesti uuteen suhteeseen. Miesystäväni impotenssi ja hänen torjuva suhtautumisensa seksiin ylipäänsä on nakertanut itsetuntoani naisena.
Oletteko te muut kyenneet jatkamaan suhdetta, jossa olette tulleet jatkuvasti torjutuksi vai olenko todellakin ainoa nainen maailmankaikkeudessa, jolla on tämänkaltaisia kokemuksia? Miten olette selvinneet niistä ja vieläkö seksi hylätyksi tulemisen jälkeen kiinnostaa? Entä onko kukaan saanut kuulla olevansa tungetteleva viettelijä ja miten tuollaisista syytöksistä voi selvitä? Etenkin, jos rakastaa toista ja on yrittänyt hemmotella häntä kaikin mahdollisin tavoin (herkullisia aterioita, lahjoja, matkoja, rahalainoja ym. mitä tahansa).
Mielelläni kuulisin kaikenlaisia kommentteja, joista voisin ottaa oppia.