ilman vastarakkautta
Sydänsärky on se tunne sydämessä,kun ei saa toiselta, rakastamaltaan ihmiseltä vastarakkautta.Se on valtavan suuri ja tuskainen.Niin tuskainen,että sydäntä puristaa.Sieluun sattuu ja sydän on tyhjä ammottava aukko,omassa sisässä,jossain siellä,vaikeasti tavoiteltavissa.
Tarinani ei ole kaunis,eikä ehkä ymmärrettäväkään.Sitä en vaadi,mutta tukea ja lohdunsanaa kaipaan valtavasti jaksaakseni elämääni eteenpäin viedä.Tosin sen eteenpäin vieminenkin tuntuu hyvin raskaalta ja ylipääsemättömältä.
Olen siis 30v.nuorinainen ja minulla on 15v.takaisesta suhteesta kaksi lasta 10v. ja 12v.Olen sairastanut useita vuosia masennusta,jota en ole täysin koskaan tunnustanut.Lääkitys siihen on ollut,mutta sekin lähes tehoton.Erosimme ensimmäisen kerran mieheni aknssa -04,sillä jätin hänet toisen miehen vuoksi.Kyseinen suhde kesti muutaman kuukauden,jolloin päätin sen,koska halusin palata mieheni luo ja hän otti minut takaisin.
Suhteemme jatkui kovinkin myrskyisissä merkeissä. Masennusta, ahdistusta, epäluottamista jne.Toisen kerran erosimme -07 jälleen samasta syystä. Palasimme mieheni kanssa yhteen-09.Kolmas ero ja se viimeinen tuli sitten miehen puolelta-12 tammikuussa.
Juhannuksena-12 oli tarkoitus olla häät,jotka luonnollisesti peruin,koska mieheni lähti saman vuoden tammikuussa yksistään asumaan ja miettimään asioita,koska kertoi,ettei rakasta minua enää.Toukokuussa hän kertoi läytänneensä toisen naisen.Hän on itse 35v. ja nainen 21v. Maailmani romahti täysin.En kuvitellut,että enää tulisi eroa,vaikka tiesin,ettei suhde ollut täysin kunnossa.
Poden jumalatonta syyllisyyttä teoistani,käytöksestäni ja kaikesta.Rakastan entistä miestäni.Hän ei tunne samoin.Olen hänelle joku,jokin,lastensa äiti.En ole enää ihminen jota hän joskus rakasti.Kadun valtavasti petoksiani,enemmän,kuin mitään muuta.En ole koskaan rakastanut ketään,kuin häntä.Miksi? miksi? tajuan sen vasta nyt,kun olen hänet menettänyt.Miksi tein virheni?
Sydämeni on täysin särkynyt,murtunut pieniin palasiin,joita on tuskaista yrittää korjata.Olen toivoton ja surkea.Itken hänen peräänsä.Itken hänelle ikävääni.Kaipaan häntä enemmän,kuin ketään koskaan.Olen niin tyhmä,niin tyhmä.
😭