ihastunut ystävääni_ olen naimisissa
Pakko saada avautua jollekin, kenellekään ystävälleni, edes niille rakkaimmilleni en voi asiasta puhua. Olen niin päättänyt, että niin kauan kun en sano ääneen ulkopuolisille tätä, niin kauan pystyn asian unohtamaan ja sivuuttamaan. ☹️ pakko saada ulos tämä teksti, jota en ikinä olisi kuvitellut kirjoittavani.
Ensiksi se perinteinen lähtökohtaselvitys, josta täytyy sanoa rehellisesti että minulla on todella hyvä avioliitto. Mieheni on luotettavin, huomaavaisin ja rakastavaisin mies, puhumme PALJON ja harrastamme yhdessä. Ystäväpiirimme on laaja, meillä on todella hyvät välit molempien vanhempiin ym. Makuuhuoneen puolella on kaikki kunnossa, pikemminkin paremmin kuin hyvin. Kyllä, elän onnellista ja ihanaa aikaa. Olen elänyt jo monia vuosia. ☺️❤️☺️
Sen vuoksi pyytäisinkin vastausta siihen, miten voi olla mahdollista, että olen parin viime kuukauden aikana ihastunut yhteiseen miespuoliseen ystäväämme? Humalassa tämä mies on myös tuonut tunteensa selvästi esiin ja todennut, että mikäli olisin vapaa, olisin hänelle se oikea. Olemme tunteneet 6vuotta tämän ystävän kanssa, joten todellakin tunnen hänet hyvin. ja tiedän pienistä elekielen asioista myös selvinpäin, etten ole hänelle pelkkä ystävä. Tiedän kyllä, että hänen kanssaan saisin erilaisen tulevaisuuden, mutta miksi ihmeessä vaihtaisin täydellisen suhteen mihinkään?? Kyse ei ole siitä, että en rakastaisi miestäni, haluaisi pitää kiinni kaikesta siitä uskomattomasta mitä meillä on.
Kyse on siitä, että millä ihmeellä saan tapettua nämä tunteet? 😭 Tämän ikävän ja kaihon!! Mietin yhteistä kappalettamme (olemme tanssineet yhdessä, mutta ei todellakaan mitään suutelua/muuta) ja itken. Odotan häneltä tekstiviestiä (ihan perusasioista) tai että näkisimme pian. Kun olen hänen lähellään, olo on kuin pikkulapsella. Perhosia vatsassa, hymy huulilla. Ja kaiken muun ajan itken vähän väliä. 😭 Mieheni ja ystäväni ovat huolissaan tästä herkkyydestä, mutta en osaa enkä edes voisi heille sitä selittää. Syy on se, että tiedän olevani maailman paskin ihminen tuntiessani näin jotain toista kuin aviomiestäni kohtaan! Toisaalta tunnen ikävää tätä toista miestä kohtaan. Tämä tunne, tämä olotila ja henkinen puoli syö mut elävältä. 😯🗯️ Järki huutaa koko ajan tunteiden kanssa. Miten ihmeessä tästä pääsee yli? Mitä ihmettä voi tehdä? Minä aina niin eloisa ja pirteä ihminen, joka päivä
Miten minä, ihminen jota on kerran petetty niin pahasti, että tietää miten se toisen tuhoaa, voi edes sallia tuollaisen tunteen itselleen? Miten voi olla mahdollista että edes tunnen ihastusta, ei niille tunteille pitäisi olla tilaa koska kaikki todellakin on hyvin. 😮