Ihastuminen eron jälkeen seksikumppaniin.
Oh raith, so heres the deal. Olen ollut aika avoin ihminen aina näin seksuaalisesti, ja niin oli aikaisempi seurustelukumppanini myös, mutta ero oli sen verran kipeä kokemus, että se edelleen tuntuu ja on jättänyt selkeät jäljet minuun. Tällä hetkellä pelkästään ajatteleminen seurustelusta saa jo pelot nousemaan pintaan, ärsyttävintä tässä on se että haluan ylläpitää seksielämääni edes jonkinlaisella tasolla, joten olen löytänyt itselleni seksikumppanin (friends with benefits, vai miten ikinä haluattekin tätä kutsua).
Alku on mennyt hyvin, molemmilla oma elämänsä, omat murheensa, satunnaisesti ehkä käydään kahvilla tai leffassa, mutta pääasiallinen keskittyminen ja näkeminen on seksin merkeissä.
Probleema vain on siinä että kumpikaan ei halua, rueta seurustelemaan tällä hetkellä, minua ei yksinkertaisesti nappaa, kyynisyys jne, hänellä koulua ja töitä, jotka haluaa hoitaa alta pois. Mutta olen alkanut ihastua häneen hieman, huomaan itsestäni että jää sellainen tyhjä tunne, kun hän lähtee pois, ja huomaan että olen alkanut pitää sellaisista klassisista pikkuasioista hänessä. Mutta en tahdo alkaa seurustelemaan, en tiedä onko ihan oikea palsta tänne keskustella tästä, onhan minulla muitakin ongelmia, minkä takia täällä sitten olen, mutta ajattelin näin kysyä että mitä mieltä ihmiset tällaisesta, en ole niitä ihmisiä, jotka lähtee seksin perässä baariin ryyppäämään, ja tiedän kyllä että hieman oma vika, jos sitten ihastuu ihmiseen, jonka kanssa harrastaa seksiä, mutta kuitenkin. Ihmisiä, jotka kokenut samaa kenties? Samassa tilanteessa? Eniten pelkään sitä että hurmoksessa etenisin liian nopeasti ja säikäyttäisin hänet pois, ja samalla itselle siitä myös toki jäisi sit paska olo.