Olen nuori aikuinen, joka pärjää hyvin elämässä. On koulu, työpaikkoja ja hyvä elämäntilanne muuten. En ole ikinä ollut masentunut ennen tätä tapahtumaa.
Tulin hyväksikäytetyksi muutama kuukausi sitten. Lähdin entisen pomoni kanssa muutamalle ”kavereina” niinkuin hänelle sanoin ja kerroin olevani parisuhteessa. Kyllä tiesin hänen katselleen minua töissä ja yrittäneen flirttailla, mutta olin toistuvasti torjunut hänen yrityksensä. No tuolloin lauantaina minulla ei kuitenkaan ollut ketään joka lähtisi kanssani ulos, joten suostuin lähtemään hänen kanssaan ulos. Baarissa hän tarjosi minulle niin paljon juotavaa, että jouduin kieltäytymään osasta. Pilkun aikaan olin jo aika humalassa ja hän ehdotti isolle kaveriporukalle jatkoille lähtemistä ja isossa porukassa uskalsin lähteä myös itse mukaan.
Jatkoilla muistini katkeaa ja herään seuraavana päivänä miehen vierestä alasti. Heti herätessäni pomoni on todella kiinni eikä jätä minua rauhaan. Lähdin taksilla kotiin enkä aavistanut mitään. Kotona vasta saan viestin jossa hän kehuu minua ja tajuan. Katkaisin välit pomooni, ja kerroin poikaystävälleni.
Poikaystäväni tietenkin syyttää minua tapahtuneesta. Ja tottakai se on minun oma vikani, koska olin humalassa ja sinisilmäinen. Mutta tapahtunut palaa mieleeni joka päivä ja vaikka poikaystäväni on antanut anteeksi, luulen sen vaikuttavan suhteeseemme. Eniten minua ahdistaa mitä on voinut tapahtua ja oliko joku näkemässä tätä pomoni kaveriporukasta. Joskus itken koko yön miettien sitä ja meinaan soittaa pomolleni tietääkseni tarkasti mitä tapahtui, mutten usko sen muuttavan mitään.
En usko että halusin harrastaa seksiä pomoni kanssa, mutta en tehnyt mitään ilmoitusta tietenkään kun se olisi leimattu minun syyksi.
Häpeän ja olen miettinyt kaikenlaisia itsetuhoisia ajatuksia päässäni. En tiedä miten pääsisin asian yli. Heti kun luulen voivani paremmin, asia tulee mieleen ja valvon ja itken.
Kiitos kaikille jotka jaksoivat lukea. Miten te olette päässeet hyväksikäytöstä yli? Kuinka elää häpeän kanssa?
Anteeksi huonosta kirjoitustyylistä, olen aika tunteiden myllerryksessä kun kerron tästä ensimmäistä kertaa muille kuin poikaystävälleni. 😭