Hyvä suhde...vai onko?
Ensimmäistä kertaa kokeilen tälläista sivustoa. Elikkä, olen 13- vuotias poika ja minulla oli hyvä parisuhde, mutta kaikki ”kaverini epäilivät että häntä ei edes olisi olemassa, koska olen muutenkin koulukiusattu. Mutta en välittänyt siitä kiusaamisesta koska olin niin pohjattomasti rakastunut tyttöystävääni.
Hän käy eri koulua joten se antoi lisää syytä kiusaajille epäillä. Hän kertoi minulle käyvänsä koulumme vieressä olevaa ruotsinkielistä koulua. Mutta meille opetetaan kotitaloutta samassa koulussa joten eräs kiusaajista päätti kysyä kotitalouden opettajalta onko tyttöystävääni siinä koulussa. Opettaja oli tarkistanut, ja häntä ei ollut!
Kun yritin ottaa yhteyttä tyttöystävääni hän ei vastannut kunnes kävin Hänen kotonaan jossa hän sanoi minulle päin naamaa että myönsi valehdelleensa minulle ja ettei rakastanut minua. Sitten hän sulki oven ja jäin sydän särkyneenä siihen ulos.
Joten olen tavallaan kiitollinen kiusaajalleni koska hän sai totuuden selville. Sen jälkeen kaikki on mennyt huonommin ja minua on kiusattu entistä enemmän, väitetään että keksin hänet kokonaan. Olen itkenyt myös julkisesti paljon, tämäkin on hankalaa kirjoitettavaa.
Kiitos jos luit, kommentit arvostettavia 🙂