Hyljätty ja särkynyt
Mieheni jätti minut ja kaksi lastamme. Takana yhteistä elämää pian 20 vuotta. Taustalla ei ole alkoholia, väkivaltaa eikä uskottomuutta. Minä omalla ymmärtämättömällä käytökselläni (nalkutusta, syyttelyä, että hänelle työ on tärkeämpi kuin perhe, vihaisuudella) aiheutin miehelleni pakahduttavan pahan olon jota hän ei pystynyt purkamaan muuten kuin tekemällä äärimmäisen keinon, ilmoittamalla, että ero on ainoa vaihtoehto ja että hän muuttaa nyt pois kodistamme. En ollut ikinä osannut kuvitella tätä. Nyt elämäni on särkyneenä edessäni, en tiedä mitä teen, mieheni ei suostu keskustelemaan kanssani. Minun täytyy vain yrittää kahden alle kouluikäisen lapsemme puolesta, mutta totuus on, etten jaksa. Voimat on aivan loppu, sukulaiseni auttavat ja kannattelevat nyt. Minä hukun itsesyytöksiin, mutta sanottua ei saa sanomattomaksi ei tehtyä tekemättömäksi. Olisin valmis muuttumaan, ponnistelemaa ja työskentelemään, jotta voisimme löytää paremman yhdessä olon tavan, jossa kumpikaan ei tuntisi pahaa oloa ja kommunikaatio toimisi. Auttakaa minua, mitä minun pitäisi tehdä? Suvituulia