Huono loppu kivoille juhlille....
Olimme mieheni kanssa vkonloppuna juhlimassa yhteisten ystävien juhlia ja kotiin päästyämme aloimme tappelemaan. Mieheltä itsehillintä petti ja alkoi riehumaan ( heittelemään tuoleja) olin lähdössä jo ulos kun hän nappasi kädestäni ja repäisi takaisin sisälle sillä seurauksella että kasvoni osui ovenkarmiin ja lysähdin kaakelilattialle ja naamani iskeytyi toistamiseen.
Aikaisemmin, pari kertaa monia vuosia sitten hän on käynyt käsiksi. Näihin kertoihin liittyy kummankin alkoholin käyttö. Meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta, he eivät ole joutuneet näkemään mitään vaan olivat hoidossa nyttenkin.
Naamani on todella hurjan näköinen, toinen silmä täysin sinipuna musta ja koko poski turvonnut. Lääkärissä kävin ja mitän murtumia tai muita vakavia vammoja ei ole.
Lapset eivät ole minua nähneet vaan lähdin seuraavana aamuna mökille ja mieheni haki lapset hoidosta. Ainakin vko menee että naama edes hieman parempi.
Vähän olemme mieheni kanssa jutelleet ja hän luvannut hakeutua terapiaa ja minä myös. Hän on aivan mahtava isä ja hyvä aviomies muuten mutta alkoholin vaikutuksenalaisena saattaa tulla tälläisiä ylilyöntejä.
Minä olen päättänyt pysyä suhteessa ja en edes ole vihainen hänelle, ehkä hieman surullinen.
Haluaisinkin nyt kuulla onko muita joilla tilanne sama ja ovat päätäneet jatkaa liittoa. Mistä ovat apua hakeneet ja miten nykyään menee.
Testi hieman