Huono itsetunto...
Heiđ
TĂ€mĂ€ on varmaan loppuun palanut aihe.. Mutta jos joku pystyisi ketomaan miten siitĂ€ voisi pÀÀstĂ€ eroon olisin ikuisesti kiitollisuuden velassa…
Nuorempana seurustelin 3v ja olin vuoden siitÀ kihloissa kyseisen ihmisen kanssa. HÀn petti minua koko ajan, mutta uskoin aina selitykset, enkÀ uskonut ysÀviÀni.. Joita ei enÀÀ liiemmin ole. No suhde sitten lopulta pÀÀttyi kun löysin poikaystÀvÀni sÀngystÀmme veljeni tyttöystÀvÀn kanssa.. Onneksi tajusin edes silloin heittÀÀ tyypin pihalle ja pois elÀmÀstÀni. Sen jÀlkeen minulla on ollut lyhyitÀ suhteita jotka ovat pÀÀttyneet sairaaseen mustasukkaisuuteen ja pelkoon lÀhes mistÀ tahansa.. En luota keneekÀÀn!!
Olinkin nyt vuosia sinkkuna ja hain lohtua yhdenillan jutuista.. Nyt olen löytÀnyt ihanan miehen ja olemme seurustelleet 10kk ja asumme yhdessÀ. Mutta sairas mustasukkaisuus ja pelko alkaa taas nousta pintaan. Olemmekin nyt vÀhÀn ajan sisÀllÀ riidelleet paljon. PÀÀasiassa riidat johtuu siitÀ etten luota. Ja pÀÀssÀni pyörii mitÀ sairaampia asioita ja pelkoja mitÀ hÀn muka on tenhyt tai tulee tekemÀÀn. HÀn kehuu paljon ulkonÀköÀni, vartaloani ja kaikke minussa.. Ja kohtelee tosi hyvin, mihin en ole tottunut.. Mutta minÀ nÀen peilissÀ vain ruman, lihavan, pieni rintaisen ihmisen jota kukaa ei voi rakastaa.. MitÀ minÀ teen etten pilaa tÀtÀkin suhdetta??
Olipa sekavaa tekstiĂ€.. Asiaa olisi niin paljon…đâ