Huono äiti, laiska äiti ...
Näin taas.. Joku osasi valita taas oikeat sanat ja näin sitä taas ollaan 😭
Kuopus ollut kipeänä reilun viikon ja alkuviikosta todettiin korvatulehdus. Lapsi ollut todella kiukkuinen ja väsynyt sekä valvottanut öitä. Tietysti yritän hoitaa lapsia yötä päivää koska mies käy töissä. Aamulla lapsi huusi reilun tunnin ja yö oli tosi huono ja tulipa nukuttua todella huonosti..(olikohan jo 3 huonosti nukuttu yö) ja eikä asettunut edes oikein syliinkään. Toinen alle kouluikäinen tottakai vaatii myös humiota. Erehdyin kysymään mieletä että meneekö normaalisti töihin? Johon hä vastasi että tottakai! No kysyin sitten että voiko myöhästyä töistä jos saan lääkäriajan.. niin totesi että no jos hän soittaa..
Sitten se kysyi myöhemmin että miski kysyin että meekö töihin. Vastasin siihen että jos lapsi jatkaa tuollaista huutoa/kitinää/itkua ni en minä jaksa hoitaa koko taloutta välttämättä kun on valvonu usempana yönä.. Siihen hän että miten ne muut sitten pärjää.. Olipa siinä vaiheessa aika lyöty olo. Sitten hän sanoi että onhan bussit keksitty..johon totesin että hän on hyvä vaan ja menee töihin..
Sitten sitä tulikin tekstiä..😞😯🗯️😭
En halua että hän tekee töitä, olen laiska kun en voi ilmaiseksi mennä bussilla lasten kanssa lääkäriin..
Joten peruin lääkärin, sillä en lähde itkevää lasta ja kipeää raahaamaan rattaissa bussilla.. Olen sitten täys paska vaikka ja ihan mitä vain..
Mutta sen opin että valita en enää koskaan..hajotkoon pää ja menköön mielenterveys ennemmin.. ja kaukana ei tällä menolla ole..
On minlla lapset saaneet täysin paskan äidin 😭
Kiitoksia sinulle kuitenkin joka jaksoit lukea tämän turhan valituksen🙂🌻