Hukassa/ ahdistaa / masentaa
Joo hei vaan, tuota ensimmäistä kertaa tänne kirjoitan. Olen siis 22 vuotias, 1 lapsen isä. Olen vähän hukassa tunteitteni kanssa kun olen aina ajatellut että en kaipaisi mitään apua ja että olisin kyllin vahva jaksamaan kaikennäköiset vastoinkäymiset. Mutta nyt on tullut ero 4 vuoden avoliiton jälkeen ja nyt kun asia on lävähtänyt tajuntaan niin voi jestas miten sekaisin voin olla! En ole nukkunut viikkoon kun max 2 tunnin yö unia ja nekin katkonaista, olo on erittäin väsynyt mutta vaikka kuinka koittaa nukkua niin ei onnistu. Olen myös koittanut syödä mutta mikään ei maistu, jatkuvasti on vain paha olo ja ahdistaa! Todellakin joka hetki ahdistaa, enkä tiedä mitä asialle voisin tehdä? Soitanko terkkariin ja selitän tilanteen jotenkin vai onko olemassa jotain mihin oikeasti soittaa ja sanoo että ” olen niin rikki että tekisi mieli vain hypätä junan alle” ? Kyseinen tunne on tällä hetkellä lähinnä. Kyyneleet silmissä kirjoitan tätäkin, kun en saa itseäni kasaan millään. Ahdistaa lähteä hakemaan lapsi tarhasta kun pitää esittää niin urheaa. En oikeasti jaksa edes kaupassa käydä. Tilannetta ei paranna kylläkää se että entisellä avopuolisolla on toinen mies joka kuulema vain kuuntelee hänen juttujaan, ja kyllä olen siitä mustasukkainenkin. Olen itse aiheuttanut tämän tavalla jonka tiedän olevan väärin, mutten osaa hallita suuttumustani kun ” räjähdän”. Eli kun olemme riidelleet niin jossain vaiheessa menetän malttini lopullisesti ja rikon tavaroita, olen myös töninyt avopuolisoa, ja tiedän että se on väärin!! Ja siksipä olen päättänyt että koitan hakea apua ongelmaan. Mitä tässä kohtaa pitäisi tehdä? en haluis tappaa itseäni, onhan minulla sentään lapsi jolla täytyy olla isä, mutta miten pääsen tästä yli?