Hukassa

Hukassa

Käyttäjä Latepate aloittanut aikaan 20.09.2014 klo 04:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Latepate kirjoittanut 20.09.2014 klo 04:13

Heippa!

Ensimmäinen kerta kun kirjotan millekään palstalle, jännää.

Tilanteeni on seuraavanlainen: Olen seurustellut naisen kanssa jolla on lapsi noin vuoden. Olemme nytten eronneet. Erosimme noin 2 kuukautta sitten, koska emme oikeen saaneet tilannetta rauhoittumaan, minä panikoin ja hain tilaa itselleni, minulla oli pitkään tunne,, useita kuukausia että en haluaisi nyt seurustella, kun tuntuu että asiat ovat liian sekaisin molemman kannalta. Sanoin pahasti, ”onneks en seurustele sun kaa” tms.. Riitelimme, tyttöystäväni oli kovin mustasukkainen, varmasti kun suhde on epävarma. Kuitenkin tilanne on nyt se että nyt minä haluaisin yrittää, mutta hän sanoo että ei oikein uskalla, ja on jotenkin päässyt yli minusta, rakastaa minua kuitenkin ja toivoo että haluaisi vielä olla kanssani. Näemme noin 1krt viikossa, olemme sopineet että näen hänen lastaan sillon tällöin, sillä poika on minuun hyvin kiintynyt.
Eksäni ei kuitenkaan halua minua lähelleen, pussaamaan, nukkumaan yhdessä tai puhua ongelmistamme ja tilanteen jatkosta. Minulla on todella ahdistunut olo kun kokoajan pelkään kuulevani että joo en halua enää mitään kanssasi. Olen yrittänyt muutamaan otteeseen kertoa hänelle, että minun on saatava pian tietää, mihin haluat suhdetta viedä. Ymmärrän tämän kyllä, mutta kun hän ei edes yritä saada suhdetta toimimaan, minä kuitenkin aina annoin mahdollisuuksia siihen, että tunteeni voisivat voimistua ja parantua, näin ei hän kuitenkaan tee. Sanoo myös että ymmärrät varmaan tilanteeni aikaisemmin, mutta minä kuitenkin halusin hänet lähelle, kerroin rakastavani häntä ja tein parhaani että voisimme olla yhdessä… Nyt minulla on hänen lapsensa hoidossa, hän on jossain eikä todellakaan tule ilmi, että kaipaisi minua millään tavalla. Olen neuvoton, hukassa, en saa unta.

Nyt kysynkin, mitä minun tulisi tässä tehdä? En haluaisi liikaa painostaa, en haluaisi kuiteskaan, että joudun odottamaan ties kuinka kauan sitä että hän saa päänsä selväksi. Todella raastavaa.. Rakastan häntä, mutta en tiedä miten kauan tämmöisessä tilanteessa kannattaa olla.

Käyttäjä purppuraenkeli kirjoittanut 21.09.2014 klo 22:42

Hei, kertomastasi kuvastuu että naisystäväsi on luottanut sinuun ja on voinut paljonkin laskea suunnitelmansa yhteisen tulevaisuuden varaan, kun on lapsikin.
Hän on ilmeisesti kokenut vakavaksi seurusteluksi suhteenne. Mutta -?-
Taisit sanoa pahasti "emme seurustele". Olen nimittäin itse joskus kuullut tuon saman ja se kasvatti jäätä välillemme silloisen kumppanin kanssa. Suoraan sanoen se tuntui aika pahalle, loukkasi. Voiko sitä mitenkään perua
Minulla ainakin oli valitettavan pitkä ja hyvä muisti 🤨