Hetero rakastunut lesboon
Minulla on nyt ongelma, joka vaikeuttaa elämääni nyt kohtuuttoman paljon. Kävi nimittäin niin, että tapasin kesän alkupuolella aivan uskomattoman naisen. Kolahti ns. kertaheitolla. Tapasimme muutamia kertoja ja juteltavaa riitti. Ajatukset asioista osuivat yhteen paremmin kuin kenenkään muun kanssa koskaan. Muutaman kerran tavattuamme nainen ilmoitti olevansa lesbo, eikä miehet kiinnosta kuin kaverina/ystävänä. Koska nainen on kuitenkin aivan mahtava persoona jatkoimme tapailua/yhteydenpitoa päivittäin. Olen viettänyt hänen kanssaan aikaa tuntikausia ja päivittäin. Nyt tätä on kuitenkin jatkunut jo kuukausien ajan ja nainen ehdottomasti haluaa olla ystäväni, kuten myös minä haluaisin olla hänen. Tunteeni kuitenkin vaatisivat enemmän.
Olemme jonkin verran keskustelleet asiasta, mutta en suoraan ole hänelle uskaltanut tunteistani puhua. Pelkään menettäväni hänet kokonaan jos niin teen. Olen kuitenkin varma, että hän tunteeni tietää. Niin paljon olemme yhteyttä pitäneet ja tapailleet. Minulla on ollut nyt viimeiset 2-3 kuukautta liian vaikeaa. Nukkumisesta ei tahdo tulla mitään ja muutenkin kaipaan naisen läheisyyttä jatkuvasti. Läheisyyttä en varmaankaan koskaan tule saamaan. Enää en vaan tiedä, mitä tehdä. Vaikeemmaksi tuntuu elämäni menevän päivä päivältä. Haluaisin elää onnellista elämää, mutta näin se tuntuu mahdottomalta. En voi välejäkään katkaista, koska tunnun nyt olevan niin reunalla etten kestäisi välirikkoa. Mitä ihmettä voin tehdä? Oma pää ei nyt tähän ratkaisua löydä, ja hyvin vaikea on uskoa että sitä löytyisi mistään. Elämäni ei voi jatkua näinkään, sillä ennenpitkää tässä tulee raja vastaan.. ja sitä rajaa pelkään tosissani.
Minulla on elämäni aikana ollut naissuhteita ihan kohtuullisen paljon, eli tässä ei ole kyse siitä ettei naisia löytyisi. Olen tähän jäänyt nyt todella pahaan koukkuun enkä muita naisia pysty edes ajattelemaan.