Hermiksen pääntyhjennys!
Mun on löydettävä jostain paikka, mihin purkaa kaikki paha olo. Jonnekin muualle kuin rakkaisiin lapsiini!! Toivottavasti tästä voisi tulla sellainen.🙂👍
Hetki sitten taas karjuin isommille lapsilleni, ihan vain kiireentunnun vuoksi, kun olisi jo pitänyt olla menossa, ja heitin esikoisen kännykän seinään. 😟 Molemmat lapset itkivät ja minä vain jatkoin paasaustani siitä, kuinka väsynyt olen ainaisiin kuskauksiin, aikatauluihin, kaikkien miellyttämiseen. Ihan kuin se heidän vikansa olisi, pienten lasten!! 😭 Vedin vähän henkeä ja pyysin anteeksi, mutta melkein päivittäiset hermonmenetykset eivät enää anteeksipyynnöillä hyvity. Mitähän ihmettä tässä pitäisi tehdä?
Olen hyvin hormoniherkkä, kk-kierron loppu on aina ollut yhtä hermojen heittelyä. Syksyn aikana vaan hermot alkoivat kiristyä hyvin helposti muulloinkin kuin loppukierrosta. Mietin vain, paljonkohan hormonikierukalla on vaikutusta… Esim. masentunut en mielestäni ole, koska nautin ja innostun monista asioita ja lähes päivittäin koen suuria onnentunteitakin ihan arjessa; hyvät hetket lasten tai koko perheen kesken, auringonpaiste, kaunis maisema… Lukuisia ihania asioita. Mä vaan en nykyään tahdo jaksaa meteliä, vaatimuksia, kiirettä… Normaalia lapsiperheen arkea. Toisaalta mä kyllä pohjimmiltaan rakastan elämääni ja arkeani, mutta mieli ja jaksaminen ailahtelee. Jokin ”voima-tablettiko” pitäisi jostain hankkia?
Talven pimeys ottaa myös aina koville, joten helmi-maaliskuulla saattaisi olla helpompaa. Vaan mitä siihen asti??😑❓ Kirkasvalolamppukin on, mutta en ehdi sitä ihan riittävästi käyttämään. Mies tekee paljon töitä sekä rakentaa siinä sivussa, joten hän ei kovin paljon enempää pysty mulle omaa aikaa antamaan. Sukulaisetkin asuvat kaukana…
Olisi hienoa, jos joku tällä jaksaisi jakaa ajatuksia ja kokemuksia, ehkä antaa vinkkejäkin, jos tilanne on ollut joskus omakohtainen…!☺️❤️