Tänään on ollut taas tosi paha olla,ahdistaa jatkuvasti kaikki asiat…
Ollaan oltu lasten kanssa välillä äitini luona,mutta koskaan ei ole ollut sellaista että saisin vaikka yhden päivän vain olla ja levätä,ei tarvitsisi jaksaa eikä tehdä mitään.Vauvan kanssa päivä,ehkä jopa yökin kahdestaan piristäisi mieltä varmasti kummasti,mutta kukaan ei sitä mahdollisuutta tarjoaisi.
Olen yksin lasten kanssa paljon koska mies on töiden takia paljon pois kotoa.
En jaksa enää ollenkaan käydä lasten kans ulkona,en halua että kukaan näkee minua tai sanoo minulle mitään…hotkin herkkuja aina kun olen ahdistunut ja sitä olen lähes jokapäivä.
Perhekerho täällä olisi,mutta en pysty lähtemään sinne yksin,ilman ketään kaveria…
Isälläni oli paljon mielenterveys ongelmia ja hän ei jaksanut enää elää,minunkin varmasti pitäisi käydä lääkärissä koska olen niin väsynyt ja ahdistunut,usein on mielessä ettei jaksaisi elää.En vain saa itseäni lääkäriin,en tiedä olisiko siitä apua minulle mutta ei elämä voi jatkua näin…
Olen syntynyt v.83 joten nuorena olen äidiksi tullut ja luulin kyllä jaksavani,niin paljon on pitänyt elämän aikana jaksaa ja nyt on tullut seinä vastaan
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.