Hei!
Minua ahdistaa mieheni ulkoinen olemus. Rakastan häntä yli kaiken, ja koen, että olen aika pinnallinen. Ajattelen paljon mitä muut ihmiset ajattelevat minusta, hänestä ja meistä. En kestä ilkeitä tai myhäileviä katseita puolitutuilta tai vanhoilta ystäviltä. Mieheni on minulle todella hyvä ja ihana, kuitenkin toisinaan häpeän olla hänen kanssaan julkisilla paikoilla. Hänen mahansa vain kasvaa, hän käyttää kulahtuneita, rikkinäisiä ja liian pieniä vaatteita. Hänen kotinsa on aivan kamalan näköinen: tahroja, epäsiistejä kasoja.. Silloin kun tapasimme, hän käytti siistimpiä vaatteita ja hänen hiuksensa olivat aina laitettu. En oikein tiedä mitä ajatella. Olen sanonut hänelle asiasta, ja ollaan saatu myös ihan hyvä keskustelu aikaakin. Se kuitenkin päättyi siihen, että jokainen saa näyttää siltä, miltä haluaa. Haluaisin, että hän pitää itsestään enemmän huolta. Häntä ei näytä kiinnostavan pitää itsestään tai kodistaan huolta, se on ahdistavaa. Enkä pääse häpeästä eroon. Mietin, mitä tyttökaverini ajattelevat hänestä, koska hän on niin renttu ja minä taas huoliteltu. En osaa nauttia hänen seurastaan, ja kasvava maha ja muu siistittömyys haittaa seksihalujakin..
Mikä neuvoksi?