haluun pois täältä
tämä varmasti kuulostaa typerältä, sitä se onkin.
meillä on äidin ja isän kanssa ihan suhteellisen hyvät välit. ei puhuta kuin ”pakkotilanteissa”, eli mitään ylimääräistä (mitä kuuluu, miten päivä meni). mua ei koskaan ole hakattu, eikä oikeastaan edes uhkailtu. joskus isä sanoi että mulle ois pitänyt antaa vitsaa että olisin oppinut tavoille. siskoja on kaksi, joista vain toinen on viikonloput kotona.
ongelmani on että mulla on kauhean turvaton olo kotona. siellä ahdistaa, pelottaa. joskus illalla kun olen menossa nukkumaan ja joku tulee alakertaan (huoneeni on siellä) jännityn ja avaan silmät. en tiedä miksi, pelkäänkö että äiti tai isä tulee tekemään minulle jotain 😮 en ole luonteeltani arka, ja pelkään ainoastaan kotona.
tämä on häirinnyt unianikin, ja päivisinkin on turvaton olo. riippumatta onko porukat kotona vai ei.
en tiedä mitä tekisin. porukoille en halua puhua. en luota heihin ja ajattelen että he pitäisivät minua ihan tyhmänä, tai ei tajuaisi koko asiaa. joskus, aika useinkin, tuntuu että jossain muualla kuin kotona olisi parempi olla, ja varmasti olisikin 😐